31 marca 2014

CANDY x 3


Zgodnie z obietnicą, że  przy 103 obserwatorze (a jest Was już 104!) będzie niespodzianka, wywiązuję się z oświadczenia i w ramach podziękowania z to, że ze mną jesteście, organizuję dla Was...



Nie jest to zwykła rozdawajka, ponieważ każdy uczestnik będzie miał aż 6 szans na wygraną! Już tłumaczę czemu :)


Mianowicie, do wygrania są aż 3 zestawy przedmiotów. Każdy z Was będzie mógł wziąć udział we wszystkich trzech losowaniach, a do tego podwoić swoje szanse biorąc udział na blogu i na fanpage'u :)


Co jest do wygrania?



1. Spódniczka w wybranym przez zwycięzce rozmiarze, a do tego  bransoletka z kajdankami. Wszystko 100% hand made by me.









2. Zestaw 10 tkanin - łącznie ok. 8 metrów!




A w nim:

1. Biało-czarna, grubsza dzianina w geometryczne wzory - 45x119

2. Czarna, średniej grubości dzianina - 110x108



3. Biała (ecru), średniej grubości dzianina - 80x145




4. Cienka dzianina/lycra a'la skóra w "zwierzęcy wzór" - 70x140


5. Żorżeta w ludki ;) - 95x130



6. Grafitowa, gruba dzianina - 2 razy po 135x37


7. Satyna matowa w zielone maziaje - 65x150


8. Satyna matowa w niebieskie maziaje - 65x150


9. Dzianina w kratkę ze srebrnym zdobieniem - 66x83 (wygrałam ją w candy, ale nie mam na nią pomysłu)


10. Granatowa 50%bawełna 50%poliester - 50x260 (z odzysku)



+ Freezer Paper o którym możecie poczytać TU - kawałek o wielkości 85x160




3. Nagroda dodatkowa: zestaw 10 kawałków bawełny 20x20 + Freezer Paper - 80x120




Dodatkowa nagroda zostanie rozlosowana wśród osób, które biorą udział w chociaż jednym z powyższych losowań i które napiszą w komentarzu swój sposób na ułatwienie sobie szycia.
Chodzi o takie małe rzeczy jak np. przeprasowanie szwów przed stębnowaniem lub trzymanie obcinaczki na szyi ;) Na koniec zrobię z tego listę żeby każdy mógł się zainspirować Waszymi pomysłami :)




ZASADY:

  • Jeśli bierzesz udział tylko na blogu powinieneś:

1. Obserwować mojego bloga
2. Dodać do swojego bloga baner odsyłający, z wybranym zestawem do wygrania lub oba jeśli chcesz powalczyć o kilka nagród.
3. Zostawić pod tym postem komentarz z informacją, w którym losowaniu chcesz wziąć udział, może w obu? :)
4. Jeśli chcesz stanąć do walki o dodatkową nagrodę (zestaw bawełniany) napisz w komentarzu jak ułatwiasz sobie szycie :)

  • Jeśli bierzesz udział tylko na facebook'u powinieneś:

1. Polubić mój fanpage (profilem prywatnym żebym miała jak to sprawdzić).
2. Udostępnić publicznie link do tego posta na swojej tablicy facebook'owej.
3. Zostawić pod tym postem komentarz z informacją, w którym losowaniu chcesz wziąć udział, może w obu? :) Oraz jako kto polubiłeś fanpage (może być tylko imię i pierwsza litera nazwiska)
4. Jeśli chcesz stanąć do walki o dodatkową nagrodę (zestaw bawełniany) napisz w komentarzu jak ułatwiasz sobie szycie :)


  • Jeśli chcesz podwoić swoje szanse i bierzesz udział na obu platformach powinieneś zastosować się do wszystkich powyższych punktów.
 
  • Jeśli chcesz wziąć udział w obu losowaniach dodaj do swojego bloga oba banery bądź udostępnij post o konkursie dwukrotnie z dwoma różnymi banerami.



Nagród jest bardzo dużo, więc i czas trwania zabawy będzie długi. Zapisy trwają do 31-go maja.

Ogłoszenie wyników w Dzień Dziecka :)


Zapraszam do zabawy! :)

60 komentarzy:

  1. Obserwuje jako Ola Żakowicz lub olquuxd ( nie pamiętam która nazwa :( )
    Walcze o 1 i 2 nagrodę czyli biorę w 2 losowaniach udział ( spódniczka i materiały te duże ;D ) - dodałam banery
    http://trikiikosmetyki.blogspot.com/


    Śliczna ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Andżelika S.
    Lubię na fb jako: Mateusz Michalski
    Baner: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako: lu ciam
    walczę o nagrodę nr.1 :)
    banerek na : http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział :)
    Zapisuję się na zestaw tkanin (nr.2)
    Na fb polubione już dawno (Liliana Zapomniana Pracownia) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział. Lubię i udostępniłam jako Ula B.
    Strartuję do tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rozdanie :) Biorę udział jak najbardziej! :)

    Biorę udział w obu losowaniach :)

    Obserwuję jako : Kinga Bylina
    Baner : http://rytmmojegozycia.blogspot.com/

    Na Facebooku lubię jako : Rytm mojego życia
    Na Facebooku udostępniłam : https://www.facebook.com/avonkonsultantkalubelskie/posts/685495044847902?stream_ref=10

    Walczę o spódniczkę, czyli nagrodę nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :)
    Biorę udział w losowaniu facebook'owym i walczę o nagrodę nr 2, czyli tkaniny :)
    Obserwuje jako Marysia P.
    Biorę udział także w dodatkowym losowaniu o nagrodę dodatkową. Szycie ułatwiam sobie tym, że:
    mam blisko siebie nożyczki, staram się mieć wokół siebie porządek oraz żeby wszystko było na stałym miejscu. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział we wszystkich losowaniach, a więc:
    - bloga polubiłam już wcześniej, wstawiłam banery (obrazki nie chcą się wyświetlić, ale jutro to naprawię!)
    - FB lubię jako Beata I., posta podlinkowałam :)

    Jako że lubię ład i porządek, najważniejsze jest dla mnie mieć wszystko posegregowane. Dlatego też zbieram przeróżne pudełka/puzderka/kartoniki i do nich chowam akcesoria potrzebne do szycia. Duże pudło na nici, mniejsze na guziki, inne na ozdobne guziki, zamki, tasiemki, koraliki, itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że walczę o obie nagrody (właściwie trzy) :)

      Usuń
  9. Obserwuję jako Mag Ik.Ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Monika N
    baner: http://monyrka.blogspot.com/
    wybieram zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raz już u Ciebie wygrałam może i teraz się uda....Zestaw 1 gdyż spódnica boska!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ułatwiam sobie szycie twoim boskim igielnikiem:)

      Usuń
  12. obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    wybieram zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do 2 zestawów.
    Banerki wiszą na blogu http://www.akaatowyzakatek.blogspot.com/
    Na fb lubię jako Akaatowy zakątek

    Ja dopiero chciałabym zacząć swoją przygodę z szyciem, także żadnych trików ułatwiających szycie nie znam, ale chętnie poznam ;)

    Pozdrawiam z serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. zapisuję się do udziału w zabawie :) walczę o nagrodę- duże materiały :)

    pozdrawiam
    joanka ;)

    czerwonawalizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako : Malinowa
    Biore udział w losowaniu nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Facebookowe losowanie(spodniczka) Anna S

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział przez Facebook
    Lubię jako Mariola W.
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Ewka501
    Baner: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Nagroda 1

    OdpowiedzUsuń
  19. Blog: Szycie u Koty, obserwuję i FB jako Anna Michalak. Walczę o tkaninki ( bez spódniczki). A szyciowe życie ułatwiają mi słoiki na ścinki: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/soiki-na-dobry-poczatek.html, ułatwiają zapanowanie nad resztkami :-) i organizer: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/04/diy-organizer-schowek-na-kable.html, wiszący na boku biurka, przy którym szyję, mam wszystko pod ręką: szpilki, nożyczki, linijki, nożyki, mazaki, kredki i etc :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. W obu ;)
    obserwuję jako K.
    banery: http://my-healthy-lifestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się i ja:) Mam chęć na zestaw tkanin- oczami wyobraźni już widzę, co z nich uszyję...i ten freezer papier....ech....banerek na blogu wisi, na FB też zaraz zadziałam i zwiększę swoje szanse:)

    Jak ułatwiam sobie szycie? Sporo tych "ułatwiaczy" się pojawia:) Zawsze giną mi szpilki, więc uszyłam sobie taki szpilkownik, który noszę na ręce a tym samym szpilki mam zawsze pod ręką. Często coś mierzę, kroję, wycinam....zazwyczaj w szale tworzenia nie wiedziałam, gdzie położyłam nożyce albo miarę krawiecką czy ołówek....i szukałam....od jakiegoś czasu nie szukam - uszyłam sobie taki pas na biodra, który ma kieszonki. W kieszonkach wszystko, co jest mi niezbędne do tworzenia....po użyciu nie odkładam już na krzesło czy inne miejsce tylko do kieszonki i tym sposobem już niczego nie szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw 1, polubiłam jako Dominika Malarczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluje Dominiko Malarczyk

      Usuń
  23. Zgłaszam gotowość do działania, zestaw 2, FB- Paulina Byczkowska :)
    Szycia na razie sobie nie ułatwiam bo to dopiero początki więc wszystko dla mnie jest nowe i TRUDNE ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział przez Facebook
    Lubię jako Kasia Wierzba
    kaja350@vp.pl
    Nagroda 1

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział przez Facebook
    nagroda nr 1
    lubię jako: Sylvia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. biorę udział przez fb
    wybieram zestaw 1
    na fb Bernadeta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/695160170544812?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział na Fb i na Blogu
    wybieram zestaw nr2
    na Fb;Anna Firszt
    ania-f19@wp.pl
    https://www.facebook.com/anna.firszt.3/posts/689873331075537?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział przez fb
    wybieram zestaw 1
    na fb Renata Grocholska
    Marylek19@wp.pl
    https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/548935625223958?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako coca
    zestaw 1
    email: mika12a1@o2.pl
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział poprzez FB

    Zestaw 1 :)
    Lubię jako Daniel M.
    Udostępnione: https://www.facebook.com/daniel.mikosz.9/posts/392615097544014?stream_ref=10

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw 1 : )
    Obserwuję jako : Nacia <3
    Baner : www.fashion-is-our-lifee.blogspot.com
    E-mail : natki.fashion@gmail.com

    Zapraszam na moje candy :
    Link : http://www.fashion-is-our-lifee.blogspot.com/2014/04/podwojne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się do obu nagród. Banerki są tu: koralfashion.blogspot.com. Jeśli chcesz możesz zgłosić rozdanie tu: http://koraliktv.blogspot.com/p/rozdania-dla-tworczych.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę udział także na facebooku (Mania A)

      Usuń
  34. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się :)
    Biorę udział na fb. Lubię na fb jako Ewa K.
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/ewa.kuligowska.7/posts/852533658106792
    Zgłaszam się po zestaw nr 2

    Mój sposób na ułatwienie sobie szycia? Zaprasowywanie zakładek, wbijanie szpilek prostopadle do założeń, kosz na śmieci pod ręką,żeby pozbywać się nitek i ścinków materiałów i chyba to, co pomaga najbardziej: żółta karteczka przyklejona do maszyny, na której zapisałam sobie to, o czym często zapominałam w ferworze szycia:" zarygluj szew!". Mi, jako osobie, która dopiero zaczyna przygodę z maszyną bardzo to ułatwia obejście z szyciem i szczędzi nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Polubiłam i obserwuję jako Delphine Angua, udostępniłam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybieram zestaw 2 :)
    Obserwuję jako : Joanna Handmade
    Baner : joannahandmade2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie powalczę o zestaw nr 1 :)
    Obserwuje jako Marlena M
    A banerek jest tutaj: www.mojecodzienneinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się do walki o zestaw nr 1 oraz zestaw nr 2 oraz zestaw nr 3, może gdzieś będę miała szczęście :) .
    Biorę udział na fb. Lubię na fb jako Elżbieta S.

    Aby były szpilki pod ręką owinęłam grubszym, miękkim paskiem materiału ramię maszyny do szycia i tam wbijam szpilki.
    Jeśli materiał się śliska pod stopką a maszyna nie chce zszywać to szyję przez pasek gazety który po zszyciu usuwam.
    Gdy chcę zmienić igłę przy maszynie a kolba igły jest okrągła o przytrzymuję igłę wkładając szpilkę w dziurkę igły i w ten sposób ustawiam igłę w takiej pozycji jak chcę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zabawa :)
    Obserwuję jako Edyta.
    Spróbuję szczęścia do obu zestawów i nagrody specjalnej. Mam kilka ułatwiaczy szycia - pierwszy i najważniejszy szyję kiedy dzieci śpią :), drugi - cały stół w jadalni jest tylko dla mnie :) , trzeci - pod ręką mam wszystkie niezbędne przybory - nożyczki, szpilki itp i ostatni - Internet i magia tutoriali :))))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. facebook AG-W
    walczę o zestaw drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział przez facebooka :) jako ja, czyli Marta Pałuczak :)
    zgłaszam się do obu losowań :)
    a co do ułatwiania sobie szycia :) moja leciwa już maszyna ma problem z naprężeniem nici. Za każdym razem, gdy pętelkowała od góry bądź dołu wyciągałam dużą i okropnie ciężką encyklopedię szycia i szukałam czy mam tę śrubkę przykręcać, czy odkręcać i czy na górze czy w bębenku, bo za Chiny Ludowe nie mogłam tego zapamiętać. Pewnego dnia postanowiłam tabelkę z instrukcją tłumaczącą co robić w obu przypadkach skserować, wyciąć i przykleić trwale do maszyny do szycia... uff to była ulga, tak tylko zerknąć i wiedzieć! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. interesuje mnie zestaw nr 2, baner na blogu,blog w obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  44. Facebookowo: KA Jot Ka, może uda się wygrać zestaw drugi :)

    OdpowiedzUsuń

  45. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako: Roma Świerczek
    Baner ba blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    walcze o zestaw nr 2
    e mail misiekboss89@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam, ja też ustawiam się w kolejkę po zestaw nr 2 czyli tkaniny.
    pozdrawiam
    Ewa Janus

    OdpowiedzUsuń
  49. Super konkurs, biorę udział we wszystkich losowaniach za pomocą facebooka jako Aneta Miko , swoje szycie ułatwiam sobie tym, że robię jak najlepszy wykrój ! dodatkowo zdradzę radę mojego taty, który zawsze mi powtarza" jeśli coś robisz przy igle zdejmuj nogę z pedała"po kilku sytuacjach bliskich przeszycia sobie palca wzięłam tę radę głęboko do serca :) wam również polecam

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam, tu Sabi S. na Fb Sabi S. walczę o jedno i drugie ;0
    a banerki na isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Biorę udział w losowaniu na Fb.
    Lubię jako Elżbieta Świtulska

    OdpowiedzUsuń
  52. Biorę udział w losowaniu na Fb i walczę o zestaw 2 (10 tkanin).
    Lubię jako Weronika Wowra

    OdpowiedzUsuń
  53. hej :)
    Biorę udział w losowaniu na Fb i tutaj :) i walczę o zestaw 1 i 2:)
    obserwuję jako: sayuri
    2 bannery na http://hold-strong.blogspot.com ( po lewej stronie)
    Lubię na Fb jako Say Uri
    Linki do udostępnienia: https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=1416790648602131&set=a.1416790705268792.1073741828.100008136273560&type=1
    oraz https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=1416791051935424&set=a.1416790705268792.1073741828.100008136273560&type=1


    OdpowiedzUsuń
  54. biore udzial i wybieram zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero teraz zoreintowalam sie ze sie spoznilam...no coz...

      Usuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)