28 maja 2014

AHOY marynarzu!


English:

Ahoy! Today I will show You blouse which I made using my own pattern and idea. It was supposed to look differently but I'm still trying to find the perfect basic pattern for blouse. Hope You will like it.


Polish:

Ahoy! Jako że ze mnie okropny zmarźluch to na zdjęcia w plenerze (bez kurtki) jeszcze za zimno. Tak więc uraczę Was sesyjką w czterech ścianach, a na niej w roli głównej bluza a'la ramoneska, ale bardzo a'la bo nawet nie rozpinana ;) W paski po marynarsku :) Wykrój by Me. 

Miała wyglądać inaczej, a jest jak jest, bo dalej próbuję ogarnąć idealny wykrój bluzki podstawowej, a zawsze coś gdzieś mi nie pasuje. Pamiętajcie, idealnie dopasowany wykrój podstawowy to klucz do sukcesu w dalszym modelowaniu wykroju :). 

To co wyszło to Wam pokażę. W sumie to nie jest tak najgorzej, ale zastanawiam się nad sprzedaniem jej, bo wyszła trochę za duża, jak będzie ktoś chętny to się zastanowię ;)

















Przerobiłam 80% książki "Modelowanie form odzieży damskiej" - Elżbieta Stark, Barbara Tymolewska i aktualnie rozglądam się za czymś nowym, bo czuję niedosyt wiedzy ;) Może ktoś coś poleca? :)

28 komentarzy:

  1. Nie polecę lektury, ale pochwalę bluzę. Fajniutka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz ja nawet po szkole odzieżowej nie jestem wstanie polecić ci nic do poczytania:-) jakoś tak szyję bardziej na czuja :-) i wyobraźnie a modeluję na sylwetce. Bluza wyszła świetnie, ja bym się z nią nie rozstawała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj modeluję na sylwetce, ale tą bluzę szyłam w szwalni, a tam ciężko o czas i miejsce na przymiarki ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajna bluzeczka, a zdjęcie z kapelusikiem - przeboskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza wyszła Ci mega! Ja bym jej nie sprzedawała, wyglądasz w niej świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, ale średnio się w niej czuję ;)

      Usuń
  5. Świetna! Bardzo Ci w niej do twarzy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba tylko ja myślę, że nie za dobrze w niej wyglądam :D

      Usuń
  7. świetna ! nie wszystkie ubrania muszą być obcisłe ;) mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiem że nie muszą, ale ja obcisłe wolę ;)

      Usuń
  8. Podoba mi się taki model kurtki. Fajne zestawienie kolorów i wzorów, wygląda bardzo modnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też uwielbiam ramoneski, na jesień chcę sobie uszyć karmelową :)

      Usuń
  9. Fajna kombinacja wyszła. Bluza ładnie się prezentuje i Ty jako marynarz.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bluzka... pierwsza fotka świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)