6 grudnia 2013

Wyniki CANDY !!! :)

Kochani to już dziś! Dostaliście już swoje prezenty? :)

Jest mi bardzo miło, że zgłosiło się aż tyle osób. Nigdy bym się nie spodziewała, że moje candy wzbudzi takie zainteresowanie. Dziękuję Wam serdecznie!

Dziś zabawię się w Mikołaja!


Do zabawy zgłosiło się łącznie 39 osób i każdej bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za udział. Niestety jedną osobę musiałam wykluczyć, ponieważ pisała jako anonim i nie zostawiła, żadnych namiarów :/

Moim pomocnikiem w losowaniu był random number generator i klik mojego chłopaka ;)

Kogo wylosował?


Numer 30 czyli Anna Kaczmar!



Serdecznie gratuluję wygranej! Poproszę Cię Aniu o kontakt mailowy :)


A wszystkim pozostałym uczestnikom ogromnie dziękuję za udział w zabawie!
Nie martwcie się, już mi się w głowie szykuje następne candy! ;)


Ściskam Was mocno!


xoxo
Vayle


This entry was posted in

13 komentarzy:

  1. Dzięki za zabawę :) Gratuluję Aniu! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ani i czekam na następne candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, gratulacje wygranej. Vayle milo, że zechciałaś zorganizować zabawę. Fajne takie pozytywne emocje. Idę pocieszyć się czekoladka, którą przyniósł mi Mikołaj do buta ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Annie i pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni! :) A przy okazji zapraszam na rozdanie do mnie: http://palinka-blog.blogspot.com/2013/12/giveaway-do-wygrania-2-vouchery-30.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ty urocza na tym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratukacje. Ale ubolewam że to nie ja jestem tą szczęściarą:-(

      Usuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)