24 listopada 2013

Kilka słów o mnie :)



Mam na imię Ola - Aleksandra ;) Urodzona w 1989r :) 





Szycie to moja pasja, łączę ją z życiem zawodowym, mam milion pomysłów na minutę, ale nie wszystkie jestem w stanie ziścić, to co mi się uda chcę zaprezentować na tym blogu :) 


Moja historia z szyciem zaczęła się jak miałam kilka lat od przerabiania ubranek dla lalek. W podstawówce zajęłam się szyciem piórników, w gimnazjum uszyłam swoją pierwszą torebkę, a liceum to już moje zmagania z ciuchami. Wszystko było robione "na oko", a zszywane ręcznie. Nie miałam wtedy pojęcia o istnieniu wykrojów.


Dowiedziałam się o nich będąc na studiach. Przez dwa lata studiowałam projektowanie ubioru. Niestety była to szkoła bardzo droga i nie było mnie stać na dokończenie nauki. Mam nadzieję że uda mi się wrócić do niej za rok.


Na szczęście z nieba spadł mi kurs krawiecki, na którym bardzo dużo się nauczyłam. Po kursie kupiłam sobie nową maszynę i overlocka. Wykroje biorę z Burdy, niektóre z nich przerabiam, część znajduję w internecie, a niektóre tworzę poprzez zlepek poszczególnych części z gotowych wykrojów.


Aktualnie jestem stażystką przy produkcji odzieży.


To co wiem, czego się nauczę chcę przekazać Wam, a to czego nie wiem staram się dowiedzieć :) Jestem bardzo wdzięczna za każdą wizytę, zostawiony komentarz, a także za to, że część z Was zostaje ze mną  na dłużej :) 





W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu mailowego:

vaylebyme@gmail.com


This entry was posted in

30 komentarzy:

  1. Bardzo miło Cię poznać :) Ja jestem z rocznika 88' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację na wpisach internetowych i dużo można się dowiedzieć i wieloma rzeczami podzielić- miło był cię poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło jest wiedzieć coś więcej o tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się czytało, ale szkoda, że tak szybko się skończyło :) A tak w ogóle, to nie mogę się napatrzeć na to zdjęcie! Pięknie :)
    Zapomniałabym...zapraszam do mnie na MOJE PIERWSZE CANDY :) !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Było więcej, ale skróciłam, bo nie chciałam zanudzać ;)

      Usuń
  5. masz piekne duze oczy ( mimo ze tu widze jedno hehe ;P )

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozbrajajace jest stwierdzenie, ze "Dowiedzialam sie o nich (wykrojach) dopiero na studiach." ;) Milo, ze podzielilas sie z nami informacjami o sobie. Zycze, zeby udalo Ci sie w przyszlym roku wrocic na studia projektowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na prawdę dopiero wtedy się dowiedziałam, że istnieje coś takiego jak wykrój :D

      Usuń
  7. Bardzo miło Cię poznać- Piękne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie. Zdjęcie świetne! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z takim postem;)Poznajemy się bliżej,nie jesteśmy aż tak anonimowi;)
    To tak,jakbym poznała Cię jeszcze raz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już jakiś czas jesteście ze mną, więc postanowiłam się trochę przedstawić ;)

      Usuń
  10. Miło Cię widzieć :) Dobrze jak na blogach stajemy się konkretnymi osobami, a nie tylko tym, co uszyjemy :D A takie studia - marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wpis, miło mi Cię poznać. Trzymam kciuki za dokończenie szkoły i skuteczne łączenie hopbby z pracą :-) To wielki sukces.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że wszystko mi się uda :)

      Usuń
  12. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Szczegóły na moim blogu: http://swiatmoni.pl/?p=2934
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. oejjej jakie masz cudne oczy :) A jednak jak się coś więcej wie o kimś, niż tylko to co uszył to tak fajnie się zaczyna patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tyle czasu piszemy ze sobą przez internet to lepiej jak co nie co o sobie wiemy :)

      Usuń
  14. śliczny Dzwoneczek z oczkami jak węgielki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)