20 listopada 2013

Wróciłam i DZIĘKUJĘ! :)

Witajcie! Jestem już w domku :) Na szczęście wszystko skończyło się dobrze i nie musiałam mieć robionego zabiegu :) Jak to powiedział lekarz: "matka natura sama Cię wyleczyła" :) Kamień spadł mi z serca ;)

Chciałabym Wam BARDZO serdecznie podziękować za wszystkie miłe słowa, które na prawdę dodawały mi mnóstwo otuchy w tej szpitalnej scenerii. Jesteście na prawdę cudowne! :) Potrzebne mi było wsparcie, a Wy mi je zapewniłyście :) Jeszcze raz dziękuję i bardzo mocno Was za to ściskam :)

 
Teraz muszę się stosować do zaleceń lekarza i wszystko będzie dobrze :)

Mam nadzieję że się wyrobię z uszyciem lalki na konkurs Szyję - pomagam, bo szpital trochę pokrzyżował moje plany.

Przy okazji chciałabym również podziękować za wyróżnienie, a w zasadzie dwa, które dostałam jeszcze przed pójściem do szpitala od Zaszewki i Adeli.


Teraz według zasad:

- nominowana osoba pokazuje nagrodę,
- dziękuje za nominacje,
- ujawnia 7 faktów o sobie,
- nominuje 7 blogów,
- informuje o nominacji blogi nominowane.

Napiszę Wam 14 faktów na mój temat:

1. Uwielbiam wszystko co czekoladowe, choć za samą czekoladą nie przepadam.
2. Lubię oglądać filmy grozy.
3. Wszystko robię na ostatnią chwilę.
4. Jestem typem sowy, idę spać późno i późno też wstaję.
5. Zapach wanilii wprawia mnie w stan błogości.
6. Fascynuje mnie kultura hiszpańska.
7. Lubię pikantne potrawy.
8. Mam kotkę, którą traktuję jak córkę.
9. Co sierpień jeżdżę na woodstock.
10. Ciężko jest mi wyrzucać stare ubrania.
11. Uwielbiam podróżować.
12. Irlandia to moja druga ojczyzna.
13. Marzy mi się spędzić wakacje w Barcelonie.
14. Lubię architekturę Gaudi'ego

Eh...podałam już 21 faktów o sobie łącznie z poprzednim wyróżnieniem.

No to teraz nominuję 14 blogów, na które lubię zaglądać i mam nadzieję, że przyłączą się do zabawy :)

1.Yagoshkaart
2.Kronika chomika
3.Manitowisko
4.Mam sposób
5.DIY po polsku
6.Pracownia stroju
7.Miss colly ann
8.Szmatki nitki szpilki
9.Zapomniana pracownia
10.Fantazyjne upominki
11.Wystarczy igła i nitka
12.Firanna szyje
13.Szycie moje drugie życie
14.Long red thread

Kolejność przypadkowa. Starałam się nie podawać tych samych co wcześniej i nie chciałam odbijać piłeczki, a szkoda, ponieważ blogi Zaszewki i Adeli bardzo lubię i z miłą chęcią bym je dodała do tej listy.

Dziękuję pięknie za wyróżnienia i ponownie za wszystkie słowa otuchy! Cieszę się że to wszystko już za mną, teraz w końcu mogę wrócić do szycia :)

Nowe uszytki już wkrótce na blogu!


xoxo
Vayle


28 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie! Muszę się teraz wziąć i napisać posta w końcu ;) Tak się cieszę, że wszystko dobrze się skończyło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. chyba jednak łatwiej jest odp na konkretne pytania niz tak pisac o sobie (tak mi sie wydaje) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Ciężko tak wymyślać tyle "faktów" ;)

      Usuń
  3. Super,że wszytsko jest oki;))
    Kochana gratuluję Ci wyróżnienia i bardzo dziękuję za wyróżnienie dla mnie;))
    Trzymaj się ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Gratuluje ci otrzymanego wyróżnienia. Dziękuje również ,ze zaglądasz do mnie i że postanowiłaś mnie typować do kolejnych,które uważasz że na takie wyróżnienie zasługują. Ja jednak poprzestanę na tym ,bo w tej chwili nie mam możliwości ciągnąć takiej zabawy dalej. Uznaję,że wiele blogów, na które wchodzę zasługuje na ten zaszczyt.Więc uważajcie się proszę za wyróżnione przeze mnie i częstujcie się :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam problemy z wytypowaniem tylko 14-stu ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Miło wiedzieć, że wszystko dobrze się kończyło:) Gratuluję nagród i Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow :) bardzo dziękuję za wyróżnienie :) no i gratuluję Twojego ;) też mam kota w domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot to miły towarzysz :) Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  7. O ludzie!!! Tyle mi się ciśnie na usta, że pewnie o czymś zapomnę ;) Bardzo si.e cieszę, że z Twoim zdrówkiem jest wszystko w porządku-KTOŚ chyba nad Tobą czuwa:))) Na pewno bardzo się cieszysz.
    Gratuluję, że dostałaś wyróżnienia!!! Już teraz wiem o co Ci chodziło z tym wyróżnieniem ;)
    I bardzo, ale to bardzo jestem przeszczęśliwa, że dostałam wyróżnienie od Ciebie!
    Bardzo się cieszę, że mnie odwiedzasz, ja Ciebie również ;)))
    NO i powiem Ci, że połowa faktów Twoich zgadza się z moimi...POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo się cieszę :) Była możliwość, że będę miała zabieg, więc jestem szczęśliwa, że obeszło się bez tego :) Fajnie wiedzieć, że ktoś jest podobny do mnie :D Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej :) Gratuluję nagród i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie ma to jak w domku :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Wspaniale, ze już wszystko dobrze:?)
    gratuluję wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :*
    A także dziękuję za wyróżnienie! Coś czuję, że w faktach o mnie znajdzie się również Twoja 9. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję wyróżnienia Tobie:) Dużo zdrówka Ci życzę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas czekam na te uszytki i już się nie mogę doczekać! Cieszę się, że nominacja sprawiła trochę radości - miło było o Tobie poczytać, miło również, że wszystko już dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Na razie jestem pochłonięta lalką, mam nadzieję że się wyrobię, a jak ją skończę to już mam zaplanowane mnóstwo rzeczy do uszycia :D

      Usuń
  13. Super że obeszło się bez zabiegu i że jesteś ju w domu. Gratuluję nominacji!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też się bardzo cieszę :)

      Usuń
  14. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! Tym bardziej miło, że to już kolejne..chyba zabraknie mi faktów na mój temat :-) Życzę szybkiego powrotu do całkowitego zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo i ślicznie Ci dziękuję :) Już wszystko wraca do normy :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)