17 listopada 2013

Przerwa szpitalna

English:

Hi guys. It's hard to tell but since friday I'm in hospital and I dont know how long I will stay here. Hope that not too long.

Polish:

Witajcie Kochani :) Zastanawiałam się czy pisać czy nie, ale bardzo możliwe że przerwa w postach troszkę potrwa, więc się wytłumaczę. Mianowicie, od piątku leżę w szpitalu i nie wiem jak długo jeszcze w nim zostanę. Wykupiłam internet w telefonie żeby mieć jakikolwiek kontakt z rzeczywistością. Mam nadzieję że to długo nie potrwa, ale w razie czego nie dziwcie się, że jest taka cisza z mojej strony.

xoxo
Vayle

14 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia- Uściski: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko do zdrowia, szycia i blogowania :) Ppozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana trzymaj się i wychodź z tego szpitala jak najprędzej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do domu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się i zdrowiej szybciutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej..!trzymaj się i wracaj szybko do domu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. :( Wracaj szybko do zdrowia, bo tu wszyscy czekają! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrówka życzymy!!! Również przesyłamy misia z serduchem :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Vayle, mam nadzieje, ze to nic powaznego i szybko wyjdziesz ze szpitala. Trzymaj sie, bo bycie w szpitalu, to zadna przyjemnosc, a jak jeszcze nie mozna sie tam przeniesc z maszyna do szycia, to prawie jak odwyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Vayle życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Trzymaj się kochana i zaglądaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowiej Kobieto! Mam nadzieję, że to nic poważnego i niedługo już w domku będziesz cieszyć się dostępem do komputera i do maszyny ;)) Pozdrawiam serdecznie!
    dziwonka

    OdpowiedzUsuń
  12. Całe szczęście, że wszystko dobrze się potoczyło!

    Zdrowia (takich życzeń nigdy nie jest mało) !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)