26 września 2013

Tutorial: kokarda bez wiązania :)

English:

Hello :) Lately I don't have time becouse all of my free time I spend by sewing coat in ocasion of Sew Along, so today for You little part of what I've done. Btw. it could be pinned to "unfinished" phone case tutorial. As I wrote, I chose pattern from Burda. Of course I've made some changes ;) For example I added a bow and this is what I'll show You today :) I guess most of You know how to do it but maybe a bow tutorial will help someone :D

 
There are a lot of pictures down there so I think a comment isn't necessary ;) My bow have size 12cm:24cm and middle belt 4cm:8cm.
 
Polish:

Witajcie :) Ostatnio nie mam w ogóle czasu, ponieważ cały wolny przeznaczam na szycie płaszczyka z okazji Sew Along, więc dzisiaj dla Was mała namiastka tego co już zdążyłam zrobić, a przy okazji można to podpiąć pod "niedokończony" tutorial na etui. Jak już wcześniej pisałam na swój tegoroczny płaszczyk wybrałam ten oto wykrój z Burdy:


Oczywiście troszeczkę go zmodyfikowałam ;) Między innymi dodałam z tyłu dużą kokardę i właśnie tym się z Wami podzielę :) Pewnie większość z Was wie jak to zrobić, ale może akurat komuś się przyda tutorial na kokardę bez wiązania :D Ja robiłam z wypustką, ale oczywiście można bez :)

Wycinamy dwa prostokąty, u mnie mają wymiary 12cm:24cm i paseczek na środek kokardy, u mnie 4cm:8cm. Zszywamy prostokąty prawą stroną do prawej, zostawiając ok 3cm szparę.


Obcinamy zapasy i wywracamy na prawą stronę przez pozostawioną lukę :)

Przeprasowujemy, a dziurkę zszywamy. Nie musi być estetycznie ponieważ i tak będzie zasłonięte :)
Następnie przygotowujemy pasek na środek kokardy. Podwijamy długie końce do środka.

Teraz przygotowujemy kokardę :) Łapiemy na środku.
Następnie przysuwamy do środka brzegi.
I nakładamy paseczek :)


Zszywamy z tyłu ręcznie na okrętkę.
I kokarda gotowa :)


Proste, prawda? :)


A teraz uciekam do szycia, bo jeszcze sporo zostało ;)

xoxo
Vayle

18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł a jaki prosty,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa i bardzo efektowna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mocno kibicuję płaszczowemu wyzwaniu! miałam podobny plan na to lato, ale z braku czasu musiałam szycie płaszcza odłożyć na przyszłość. poza tym ciągle nie znalazłam wykroju, który uznałabym za idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja swój musiałam trochę modyfikować, nie dość że z wykroju to jeszcze z rozmiaru, bo to 36 jakieś duże wyszło :D

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie chętnie zobacze całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie jestem w trakcie wszywania podszewki, a jutro już będzie gotowy :)

      Usuń
  6. Fajny prosty pomysł .. Można się pobawić i nauczyć nowych rzeczy / "podrasować" umiejętności krawieckie :) czekam na więcej . Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie pokazane.
    Czekam na płaszczyk :)))
    Ja sie przymierzam, ale mam wątpliwości czy dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w candy. Zapraszam jutro po wyniki:).
    Świetny tutorial kokardkowy, Wszystko dokładnie pokazane i dobrze wytłumaczone. Wybrany płaszczyk bardzo mi się podoba. Czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam na imię Michał i reprezentuję BLOGOWSKAZ, serwis promujący bloggerów w SocialMedia. Czarny Szczur polecił nam Twój blog, liczymy że skusisz się na błyskawiczna promocję.

    Odwiedź stronę http://blogowskaz.org


    "Z doświadczenia wiemy, że próby promocji na facebook'u mogą być czasami bardzo trudne. Potrzebujemy ludzi którzy będą klikać "Lubię to", co nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty. Niejednokrotnie samodzielny proces promocji w internecie może okazać się kłopotliwy i czasochłonny. Kampanie marketingowe w internecie mogą okazać się bardzo drogie, często nie potrafimy panować nad procesem, za który płacimy. Skąd więc mamy mieć pewność, że to działa? Na szczęście jest proste i darmowe rozwiązanie. Działasz szybko, skutecznie i posiadasz pełną kontrolę nad swoją popularnością. Uwierz, to się opłaca. "



    Michał Pudełko
    specjalista ds. marketingu
    Portal Blogowskaz

    OdpowiedzUsuń
  10. jest naprawdę elegancko wykończona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kokarda super! właśnie próbowałam zrobić swoją, ale chyba wzięłam za duużo materiału i przede wszystkim jest on zbyt wiotki, bo nie trzyma formy. Dziękuję za kurs, idę próbować:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)