22 grudnia 2014

Firma w 8 miesiącu ciąży ;)



Witajcie Kochani! Ostatnio obiecałam Wam post z tutorialem, ale zanim go wstawię muszę się Wam pochwalić :) Ci co mają mnie na facebooku już wiedzą, ale i tu muszę się podzielić dobrą nowiną :)


Otóż od dnia 16.12.14r. jestem oficjalnie właścicielką firmy VAYLE :)


artykuły dziecięce VAYLE



Za namową znajomych przyszłych mam zainteresowałam się zakładaniem firmy i jak się okazało nie ma żadnych zakazów uniemożliwiających założenie firmy przez ciężarną, a nawet są takie przywileje że będąc na zasiłku macierzyńskim dalej będę mogła prowadzić firmę :)


Jak dla mnie istny raj!


A żeby tego było mało to napisałam do Urzędu wniosek o dofinansowanie i udało się!!! Dostałam pieniążki na rozwój firmy! :) Teraz szukam nowego domu dla dwóch moich maszyn, może ktoś się skusi?


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=6927738



Długo zastanawiam się nad otworzeniem działalności, ale nie miałam sprecyzowanego kierunku, co dokładnie chciałabym szyć. Odkąd zaszłam w ciążę problem sam się rozwiązał ;) Moja firma będzie dorastać razem z moją córką :)


Czekam właśnie na realizację mojego sklepu internetowego, w którym będę sprzedawała artykuły dziecięce typu kocyki, rożki, pościele, apaszki, a w miarę rozwoju mojego dziecka asortyment będzie się powiększał również o ciuszki :) Poza rzeczami dostępnymi od ręki chcę dopasować ofertę do potrzeb klienta i szyć te wszystkie cuda na zamówienie z wybranych przez daną osobę materiałów :)


Chciałabym Wam prosić o wypełnienie ankiety, która pomoże mi dopasować ofertę jak i wygląd sklepu do potrzeb potencjalnych klientów :) Dla każdego kto ją wypełni i zostawi swój adres 5% rabatu na pierwsze zakupy ;) 



Tak więc trzymajcie za mnie kciuki! Ja obiecuję nie rozstawać się z blogiem ;) 




A że za dwa dni Święta chciałabym Wam z tej okazji życzyć samych wspaniałości, dużo uśmiechu i radości, żebyście spędzili je w gronie rodzinnym w szczęściu i spokoju :) 



Wesołych Świąt! :*






17 komentarzy:

  1. Moje gratulacje! Bardzo podoba mi się koncepcja rozwoju firmy wraz z rozwojem dziecka.
    Sprzedajesz maszyny bo kupujesz nowe, tak? Jakie to modele i jaką dajesz cenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak właśnie kupuję maszynę półprzemysłową/komputerową i overa przemysłowego. Obie te maszyny są na gwarancji do sierpnia 2016r. przez to, że byłam na stażu to rzadko je używałam. Janome 423S za 700zł i Owerlok Janome 990D za 1000zł. Obie po 300zł taniej za niecały rok korzystania ;)

      Usuń
  2. Gratuluję otworzenia własnej firmy i życzę wytrwałości, sukcesów i licznej klienteli :) Sama niedawno otworzyłam swoją pracownię i od tamtej pory jestem wiecznie nie wyspana ale jednocześnie szczęśliwa bo w końcu robię to co kocham, choć równie często jestem pełna obaw. Własny biznes to nie łatwa sprawa, przede wszystkim nie można się od niego odciąć jak od pracy u kogoś gdzie o 16/17 zamykasz biuro i nic cię nie obchodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze dobrze nie ruszyło, a ja już spać nie mogę :D ale robienie czegoś co się kocha to jest najwspanialsza rzecz na świecie, bo tak na dobrą sprawę nie pracujesz, a się spełniasz :) Od zawsze wiedziałam, że chcę pracować na własny rachunek, a teraz w końcu mogę :) Pozdrawiam i również życzę samych sukcesów! :)

      Usuń
  3. Gratuluje odwagi!!!!I życzę samych sukcesów zawodowych!!! Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Pozdrawiam i również życzę wszystkiego dobrego w te Święta :)

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego! Na po- już świętach :-) i w Nowym Roku!
    i ps: zazdroszczę tej dotacji (ale tak zdrowo)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie :) Dotacja spadła mi jak gwiazdka z nieba :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie będę zapeszać, więc nie dziękuję ;)

      Usuń
  6. Gratuluje firmy:) i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że robisz na swoim:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for spending your valuable time in delivering the mos valuable content here.I loved the way you write and suggest my friends too for getting aware of your blogs.
    Installment Loans
    Installment Loans in Alabama
    Installment Loans in Mississipi
    Installment Loans in South Carolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)