31 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 i życzenia na 2015 :)



Kochani na samym początku chciałabym Wam życzyć samych wspaniałości w nadchodzącym Nowym Roku. Żeby był obfity w wenę, twórczy i kreatywny. Żeby spełniły się Wasze noworoczne postanowienia i wszystkie marzenia :)


Mój rok 2014 był pełen nagłych zwrotów akcji, nowych wyzwań i wspaniałych wydarzeń.


W lutym zaczęłam staż jako krawcowa, w czerwcu dowiedziałam się że jestem w ciąży, w sierpniu spotkałam się po kilku latach z całą rodziną na ślubie kuzynki, we wrześniu minął rok od czasu jak zaczęłam pisać bloga, w grudniu założyłam firmę, a  3 dni temu się zaręczyłam!


Oficjalnie mogę powiedzieć, że ten rok należy do najbardziej udanych w całym moim życiu :)


Zapraszam Was zatem na małą podróż w czasie i skrót z tego co się działo tu na blogu w tym zakręconym i wspaniałym 2014 roku :)

















Dużo projektów nie ujrzało światła dziennego, ponieważ nie załapały się na sesje fotograficzne, sporo czasu również zaniedbywałam bloga. Z tego też powodu moimi noworocznymi postanowieniami są:

  • częstsze pisanie na blogu
  • zaglądanie na Wasze strony
  • prężny rozwój zawodowy
  • oraz bycie jak najlepszą matką dla mojej walentynkowej księżniczki :)



SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !




I do napisania w przyszłym ;)

8 komentarzy:

  1. Faktycznie ten rok należał do bardzo ciekawych :) Przynajmniej coś się działo :) Życzę Ci wszystkiego , co najlepsze, spełnienia marzeń, szczęśliwego rozwiązania i samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezwykły rok za Tobą! niech i ten nowy przyniesie ci wiele szczęścia i spełnaijących się marzeń i tych prywatnych i zawodowych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo faktycznie wiele się u Ciebie działo :-) Niech Nowy Rok przyniesie Ci równie wiele radości i sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zaręczyn i spełniania marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje założenia własnej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Zapraszam również na mojego bloga: www.macierzynstwo-raz.blogspot.com. Dopiero co zaczęłam przygodę, ale pierwszy tutorial szyciowy już jest! Ponadto opisuje również inne sprawy związane z macierzyństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz talent. Naprawdę piękne projekty. Sama się zabieram do robienia takich rzeczy, ale mam słomiany zapał

    OdpowiedzUsuń
  8. Super talent, twoje projekty robią naprawdę niezwykłe wrażenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)