29 listopada 2014

Słodkie kocyki minky




Witajcie :) Zgodnie z obietnicą pokażę Wam moje ostatnie zamówienia dla mam lutówkowych :) Tak, tak ja też mam termin na luty, a dokładnie 15.02.15r. może wyjdzie walentynka? :)


Dziewczyny zamówiły kocyki dla swoich pociech z wybranej przez siebie bawełny i minky. Żeby zminimalizować koszta połączyły się w pary tak, że z 1m bieżącego wychodziły 2 kocyki. Dodatkowo ociepliłam je włókniną silikonową.


Do tego zamówienia należały także rożki, które pokazywałam Wam jakiś czas temu TU.


Oczywiście Lilka też dostała kocyk od mamy :) Pierwsza z zapewne wieeelu rzeczy jakie dla niej uszyję :) Tak wygląda kocyk Lilki:



















A tak się prezentują kocyki uszyte na zamówienie, z materiałów jakie dziewczyny same powybierały :) 




Jakość zdjęć i brak szczegółów nie powalają, ale śpieszyłam się żeby pokazać dziewczynom kocyki i klikałam zdjęcia na szybko wieczorem ;) Jak Wam się podobają? Maluchy w lutym będą miały ciepło :) Mamy zadowolone, więc i ja również się cieszę :)



I takie pytanko.... torba, girlanda, naszyjnik czy przydasie? Można wybrać dwa :D Buźka!



16 komentarzy:

  1. Jako jedna z mam lutówkowych dziękuje raz jeszcze za przecudny kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kocyki - ten materiał w samochodziki baaaaardzo mi się podoba.
    Girlanda i przydasie... chociaż nie wiem do czego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Jedyna która odpowiedziała na pytanie :D Dziękuję :)

      Usuń
    2. Ależ proszę :-) Tylko teraz czekam na rozwiązanie - na co głosowałam?

      Usuń
  3. Piękne :) Aż uśmiech na twarzy sie pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kocyki są super słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, kocyki są urocze! Najbardziej przypadł mi do gustu ten pierwszy, to chyba przez te ciepłe kolory i słodkie sówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kocyki, fajniutkie kolorki, cieplutko i wygodnie dla maluszków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)