2 lutego 2014

Ciuszki nie do końca dla ludzi ;)

English:

Hi! Today about beautician made for sew along challenge with You can find here, and phone case made for my grandmother for grandmother's day. Tomorrow my first day as an intern, I'm little bit scared and I think I won't go to sleep too soon today ;) I will write my feeling after few days on internship :)



Polish:

Witajcie! :) Dziś o kolejnym wyzwaniu, które miało być zrealizowane do końca stycznia, a jak widzicie nie zostało :D Oraz o sprezentowanej robótce z okazji Dnia Babci.

Oba te przedmioty to swego rodzaju ubranka, tyle że nie dla ludzi, a dla przedmiotów ;)


Pierwsze z nich to nowe szaty dla moich kosmetyków czyli kosmetyczka :) uszyta na styczniowe sew along Szczecińskiej grupy szyciowej. Tutorial na stworzenie takiej znajdziecie TU. Bardzo fajnie się szyje, ja do swojej dodałam ocieplinę którą przepikowałam w miejscach styku kwadracików. A tak się prezentuje:




















Drugi ciuszek to etui na telefon, które podarowałam Babci z okazji jej święta. Również posiada w środku ocieplinę. Udekorowałam je trochę kryształkami wygranymi w candy Moniki, choć ten podłużny został w końcu odpruty, bo ciągnął trochę zapięcie.











To takie moje małe usztyki. Od przyszłego tygodnia postaram się napisać o moich doświadczeniach podczas pierwszych dni stażu, już się trochę denerwuję i pewnie dziś nie usnę za szybko ;)


xoxo
Vayle

23 komentarze:

  1. Świetne "uszytki" - ładnie i praktycznie. Patchworki na kosmetyczce sama szyłaś, czy to taka tkanina? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka tkanina, patchwork'u jeszcze nie próbowałam :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Śliczne oba uszytki. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie uszytki mi się bardzo podobają :) Ja też bym chyba nie zasnęła, gdybym miała iść do takiej pracy :) Powodzenia jutro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak zasnęłam :D Co do dzisiaj to możecie poczytać na moim fanpage'u pierwsze wrażenia i wskazówki :) a i dziękuję :)

      Usuń
  4. Ale ekstra kosmetyczkowa walizeczka.I jak pięknie zamek wszyty, równiuteńko jak od linijki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) To zasługa bardziej stopki niż moja ;)

      Usuń
  5. Kosmetyczka walizeczka super! Etui też, ale dla mnie etui na telefon się nie sprawdza..mój tel. jest w ciągłym ruchu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Babcia chciała etui na wyjście żeby telefon nie latał po torebce :D

      Usuń
  6. Kosmetyczką mnie zaskoczyłaś, bo myślałam,że to duża torba np sportowa:) a nad etui i ja się zastanawiam, jakiś by się przydał:)
    Obie rzeczy bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie na zdjęciach tak wygląda :D ale w rzeczywistości ma 25x16cm więc nie taka duża ;) Dziękuję! :)

      Usuń
  7. Kosmetyczka REWELACJA!!! Ja też myślałam że to torba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiecie co...kosmetyki muszą się gdzieś zmieścić :D :D Dziękuję pięknie! :)

      Usuń
  8. kosmetyczka jest przecudna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta kosmetyczka,pojemna, może być na dłuższa podróż:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie taką pojemną chciałam, bo mi się kosmetyki nie mieszczą :D

      Usuń
  10. Piękna kosmetyczka :) wzięłabym nawet różową :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)