5 lutego 2014

Szybki konkurs


Kochani z okazji tego, że rozpoczęłam staż chciałabym Was obdarować dwoma kwiatkami-igielnikami.




Oba są na gumce, jeden na krótszej na rękę, a drugi na maszynę z dłuższą gumką.

Wygrywają 2 osoby.


Wystarczy:

1. Polubić mój fan page
2. Udostępnić post o konkursie na swojej tablicy
3. Napisać który igielnik wybierasz: na rękę czy na maszynę?


Jeśli ktoś chce może wziąć udział w zabawie na blogu, w takim wypadku poproszę o obserwowanie, zamieszczenie banera i zostawienia komentarza, który igielnik wybierasz.


Można również wziąć udział na obu portalach, wtedy otrzymasz 2 losy :)



Ogłoszenie wyników w Walentynki co by komuś dobrze zrobić ;)

A już jutro post z tutorialem na Needlebook! :)


xoxo
Vayle
This entry was posted in

7 komentarzy:

  1. Będę pierwsza! A co! Może w końcu mi się poszczęści :))) Banerek już jest na blogu, obserwuję od dawna :), lubię na FB, za chwilę udostępnię post i wybieram śliczny igielnik na rękę :)Tzn. obydwa są śliczne, ale ja wolę ten na rękę ( w razie gdyby...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam po odbiór wyróżnienia! http://firannaszyje.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-kolejne-wyroznienie.html

      Usuń
  2. Ja już zapisałam się na fb więc teraz zwiększam swoje szanse dodając banerek na bloga :) Dla mnie igielnik na maszynę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :-) Bloga obserwuję od dawna, funpage polubiony, banerek na blogu.
    Zapraszam również na moje Candy http://mjakmagda.blogspot.com/2014/01/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne igielniki :) Nie biorę udziału, bo mam w domu dwa podobne - dam wygrać innym. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torba pod poprzednim postem jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi igielnika brakuje i ciągle gubię te igły.....Więc niech będzie igielnik na rękę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)