7 stycznia 2014

Biało-czarna completed

English:

Welcome for the first time in the new year! :) As it usually happens at this time , people create wishes and I decided to make mine come true. And how was your decision? What do you whish in the new year? :)
One of my sewing provisions is to complete all projects , which for unknown reasons lie half live in the closet ;) first one is chiffon shirt, pattern from Burda 2/2013 .
I can't decide how it is better , with or without the belt ... but I always can't decide : D
I'm sorry for bad quality of pictures. I tried to save them in Picasa , but it came out how it came out :/ Fortunately, I chose already THE camera and waiting for the package! :) So I promise better pictures from the next post! :)
Btw . can you recommend me some good books with design and modeling patterns? I will be very grateful : *



Polish:

Witajcie pierwszy raz w nowym roku! :) Jak to zwykle w tym czasie bywa, ludzie tworzą postanowienia i w większości tylko na tym się kończy, ale ja postanowiłam swoje wcielić w życie. Co prawda na razie nie wszystkie, ale pożyjemy zobaczymy ;)
A jak tam Wasze postanowienia? Co sobie obiecałyście w nowym roku? :)

Jednym z moich szyciowych postanowień jest dokończenie wszystkich projektów, które z niewiadomych powodów leżą pół żywe w szafie ;) Pierwszym jaki ukończyłam jest szyfonowa bluzka, wykrój z Burdy 2/2013.


W oryginale ma kokardę u góry, ale mi jakoś średnio to pasuje.







Nie mogę się zdecydować jak jest lepiej, z paskiem czy bez...ale ja zawsze nie mogę się zdecydować :D

Przepraszam Was najmocniej za jakość zdjęć. Próbowałam je ratować w picasie, ale wyszło jak wyszło :/ Na szczęście wybrałam już THE aparat i czekam na przesyłkę! :) Obiecuję więc lepsze zdjęcia już od następnego posta! :)



Btw. możecie polecić mi jakieś dobre książki na temat konstrukcji i modelowania formy? Będę bardzo wdzięczna :*


xoxo
Vayle


33 komentarze:

  1. Ja nie robię postanowień:) A bluzeczka jak dla mnie lepiej wygląda bez paska. Fajnie wyglądałby pasek nie wiązany na kokardkę albo kompletnie bez. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie miałam innego czarnego ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja nic nigdy sobie nie postanawiam w nowym roku;)
    Twoja bluzka jest cudowna i elegancka.Te lamówki u rękawów i przy dekolcie wyglądają ślicznie.
    Oj zazdroszczę Ci tego szycia;))
    Życzę Ci realizacji Twoich postanowień;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Na razie mam sporo motywacji :)

      Usuń
  3. Świetna bluzeczka,pozdrawiam cieplutko Ewa,

    OdpowiedzUsuń
  4. Z paskiem wygląda pięknie:-) ja yeż mak kilka niedokonczonych projektów, a ponieważ nie mam postanowień noworocznych, to uznam twoje;-) dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Częstuj się śmiało! ;) Im więcej skończonych projektów tym lepiej :)

      Usuń
  5. Fajna bluzka zarówno z paskiem jak i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka super :)
    Jeśli chcesz nauczyć się konstrukcji polecam zestaw ćwiczeń na początek.
    Modelowanie form odzieży odzieży damskiej - Elżbieta Lewandowska-Strak
    Nie wiem czy są jeszcze w sprzedaży.
    Uczyłam się w szkole z tych ćwiczeń - Polecam :) Pozdrawiam serdecznie Iwakki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sprawdzę! :) Co nie co o konstrukcji wiem, ale zdecydowanie za mało ;) Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. O rety! Cudownie Ci wyszła ta bluzka... i wygląda świetnie zarówno z paskiem, jak i bez paska :-) ... z kokardą też było według mnie fajnie, ale to już Twoja decyzja ;-) ... u mnie postanowień w tym roku wiele, i to konkretnych :-) ... życzę i Tobie, i sobie wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Z kokardą mi się podobała na modelce, ale mi jakoś nie pasowała ;) Również życzę wytrwałości! :)

      Usuń
  8. świetna! szałowo w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka świetna, a zestaw kontrastowych kolorów białego i czarnego jest ponad czasowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zawsze na czasie ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Bardzo fajna bluzeczka, mi się jednak bardziej podoba z paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będę nosić na zmianę, raz z paskiem, raz bez ;)

      Usuń
  11. Mnie sie ona podoba i z paskiem i bez paska, fajnie tez bedzie pasowac do spodni, wlasciwie uszylas bluzke wielofunkcyjna ;)
    Postanowien zadnych i nigdy nie robie, bo po co mam sie denerwowac sama na siebie pod koniec roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie robiłam, ale zawsze musi być ten pierwszy raz ;) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. oo super, z paskiem chyba lepiej :) Bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka :) Nosiłabym ją bez paska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Jest bardzo w moim stylu :) I love it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Jest na prawdę prosta w szyciu, choć z szyfonem to różnie bywa ;)

      Usuń
  15. Ładna! Mnie się bardziej podoba bez paska :P
    zapraszam po wyróżnienie http://szycieinietylko.blogspot.com/2014/01/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Mnie się podoba bez paska.
    ja nie mam postanowień chodź powinnam też dokończyć rzeczy, które leżą, ale zawsze jest coś ważniejszego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stąd to moje postanowienie, bo nigdy bym się za to nie zabrała :D

      Usuń
  17. przepiękna bluzeczka! Bez paska moim zdaniem lepiej, ale może gdyby założyć do niej taki zapinany na klamrę w talii (z gumą z tyłu), to ta wersja przekonywałaby mnie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)