14 maja 2014

Tyyyle kredek ;)


English:

Hello! Today  a lot of pictures but not to much writing. Lately I can't find time between sewing, designing, work outs and cooking "healthy" to make some pictures and show You what I made. For now check out my hand made toolbox for drawing accesories and pockets for paper. Enjoy.


Polish:

Witajcie! Dziś mało pisania, ale dużo zdjęć. Ostatnio czas mi przelatuje przez palce i zanim zdążę się zorientować mijają kolejne doby, a ja niby nic nie robię, a czasu nie mam...eh nie wiem jak to się dzieje :D

Tak czy owak, w końcu wzięłam się za aparat i pstryknęłam kilka fotek jednemu z moich ostatnich uszytków, którego kawałek mogliście zobaczyć w tym tutorialu.

Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu odnajdę się w szyciu, projektowaniu, ćwiczeniach i gotowaniu "na zdrowo" żeby kliknąć parę fotek innym moim stworzeniom. Na razie uraczę Was moim hand made przybornikiem na akcesoria do rysowania z kieszonkami na kartki :) 








































Przepraszam, że tak rzadko do Was zaglądam, ale czasoprzestrzeń mi się wygięła i próbuję ją naprostować :) Jak tylko mi się uda obiecuję częściej pojawiać się w blogowointernetowej przestrzeni :) Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Nie ma to jak samemu sobie sprawić coś praktycznego, funkcjonalnego, spełniającego dokładnie wymagania i jeszcze ładnego :-)
    Przy okazji, link do tutoriala nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo praktyczne :-) a wykonanie idealne :-) wręcz boskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dodatki: kreatywne i bardzo praktycznie :) Super!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny przybornik - tyyyyyle miejsca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu wszystko mi się mieści :) Dzięki! :)

      Usuń
  5. Super! Wszystko przemyślałaś, widzę, bo nawet miejsce na potrzebne kartki się znalazło :) Niesamowicie mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nawet miejsce na temperówkę, gumki i nożyk do ostrzenia, ale to muszę jeszcze dokupić ;)

      Usuń
  6. Połączenie piękna z funkcjonalnością :) Dla mnie SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i bardzo funkcjonalny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem :)
    Bardzo fajnie to wygląda, praktycznie i ładnie :) Super :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)