21 maja 2014

Dres spoko jest!


English:

Hi! Today I will show You something necessary to my healthy lifestyle plan ;) Tracksuits! Since I remember I was athletic. Unfortunately, over the last 5-6y.o. I stopped workouts, so I decided to change it and get back into shape from years ago :) Effects of course I will show as soon as I will have what to show: D Pattern made by me.


Polish:
Hej! :) Jeszcze Wam o tym nie mówiłam, ale od około miesiąca zmieniam powoli swoje nawyki żywieniowe i regularnie ćwiczę!

Od kiedy pamiętam byłam wysportowana. W życiu przerobiłam już akrobatykę, taniec w różnych wydaniach (certyfikat z towarzyskiego jest ;)), trochę aikido i karate, a do tego w każdych etapach mojej szkolnej wędrówki zawody w bieganiu :) Ahh to były czasy.

Niestety przez ostatnie 5-6lat totalnie się zapuściłam, więc postanowiłam to zmienić i wrócić do formy sprzed lat :) Efekty oczywiście pokażę jak tylko będzie co pokazać :D

Ale się rozpisałam....nie o tym miał być post ;)

Jak zaczęłam ćwiczyć to pojawił się problem w czym? Zwykłe dresy nie wygodne, bluzy żadnej nie ma, no to trzeba uszyć! No i powstało to:












Uszyte według własnego wykroju, nie wiem jeszcze jak się sprawdza przy ćwiczeniach, bo teraz tak ciepło się zrobiło, że półnaga ćwiczę :D

Zdjęcia robiłam na szybko, nawet bardzo, więc przepraszam za jakość.

Przy okazji przypominam o CANDY, macie jeszcze 2 tygodnie żeby wziąć w nim udział :) Buźka!

12 komentarzy:

  1. Superekstra :) Ogólnie nie lubię dresów i różnych takich, wysportowana też nie jestem (niestety), ale Twoje naprawdę mi się podobają - super krój i świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W taką pogodę też ćwiczę półnaga, ale to też nie jest dobre rozwiązanie, bo pływam po macie, bo pot nie ma gdzie wsiąkać... Nie wspomnę też o różnych farfoclach z podłogi, które się wtedy namiętnie do mnie przyklejają :P Bardzo podobają mi się kolory Twojego dresu - taka pszczółka. Kojarzy mi się też z kostiumem Lary z TR Underground :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam kostium Lary, rzeczywiście są podobne :) W taką pogodę człowiek dwa razy bardziej się poci :D

      Usuń
  3. Świetny masz ten dres :) Widzisz, ja też ostatnio stwierdziłam, że brakuje mi na stanie odzieży do ćwiczeń - teraz na to ciepełko przydałyby się krótkie spodenki ;) ale długie drechy też chętnie przyjmę w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na spodenki wykrój już zrobiłam, nawet jedne mam skrojone, a w planach kilka sztuk ;)

      Usuń
  4. Śliczny jest ten dres - bardzo ładnie w nim wyglądasz :) Krój i kolorki bardzo Tobie pasują :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dresik jest baaardzo w moim guście :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci uszyć podobny :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Dresik pierwsza klasa! Trzymam kciuki:) Ja też właśnie mam postanowienie nabrać formy, może schudnąć troszkę, itp. i mam nadzieję, że wytrwam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę! Najważniejsze żeby się nie poddawać :) Dziękuję i również trzymam kciuki :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)