23 maja 2014

Baletnice na woalu


English:

Hello! I've decided that I will write more often so today I will show You my design for contest. Unfortunatelly I didn't won but I love to take participation in that kind of play. Hope to win someday :D


Polish:

Witajcie! Postanowiłam wziąć się w garść i zacząć częściej pisać :) Dziś krótko i pod wpływem natchnienia. Źródłem inspiracji był post Zashevki z jej prześlicznym projektem sukienki. Tak się złożyło, że obie brałyśmy udział w tym samym konkursie. 

Zashevka pokazała swój projekt, więc szybka myśl: hmm może i ja pokażę. W ciągu pięciu następnych minut zaczęłam skrobać tego posta :)

Konkurs Marchewkowej i CottonBee, w którym trzeba było wybrać wzór i rodzaj tkaniny, a następnie zaprojektować z niego "coś". Takie właśnie coś zaprojektowałam ja:









Konkursu nie wygrałam, ale lubię takie zabawy i staram się w nich czynnie brać udział, a nóż się kiedyś uda ;)

Jak Wam się podoba mój projekt? Nie wiem czy chodziłabym w tej sukience na codzień ( raczej wątpliwe ), ale urzekła mnie najpierw w głowie, a później na papierze. Taka moja wersja nowoczesnej baletnicy :D
Aktualnie planuję zaprojektować i wydrukować kilka tkanin, macie może jakieś doświadczenia z CottonBee? Zamawiałyście już coś? Buźka!

13 komentarzy:

  1. Super pomysł :D Oczywiście megaplus za odsłonięte ramiona - kupiłaś mnie tym! Faktycznie taka uwspółcześniona baletnica - mogłaby tańczyć hip-hop albo R&B :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh rzeczywiście mi tu R&B podjeżdża :D Dzięki ;)

      Usuń
  2. PS Cieszę się, że zainspirowałam Cię do napisania - pisz częściej koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka bardziej niż rzecz codzienna wygląda mi właśnie jak strój do tańca. Nowoczesna baletnica to faktycznie dobre skojarzenie. Zamawiałam z CottonBee, w razie czego pytaj.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wyślę projekt do jakiejś grupy tanecznej ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładny projekt, ślicznie rysujesz:) Kiedy zobaczymy gotową sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie wiem czy ją kiedykolwiek uszyję, ale w planach jest kilka innych ;)

      Usuń
  5. Super! Śliczna :) Masz złote ręce, rysujesz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny projekt, mi najbardziej spodobał się ten kaptur i oczywiście odkryte ramiona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)