29 października 2013

Podziękowania - nagrody - wyróżnienia

Witajcie :) Jest mi niezmiernie miło, że mogę zamieścić ten post :) Chciałabym podziękować wszystkim, którzy zaglądają na mojego bloga. To dzięki Wam mam motywację do dalszego rozwoju. Cieszę się niezmiernie że ze mną jesteście i dziękuję za każdy ślad jaki za sobą zostawicie :) Moje serduszko raduje się jak widzę nowe komentarze, a także nowe buzie wśród obserwujących. Sama bardzo chętnie zaglądam na Wasze blogi. W taki też sposób udało mi się ostatnio wygrać na dwóch z nich bardzo fajne niespodzianki :)

U Moniki z bloga: Takie tam szycie wygrałam Candy, a w nim masę takich oto niespodzianek:


Pięknie za nie dziękuję :)

U Pauliny z bloga: Paulinaablog wygrałam konkurs na spostrzegawczość, a tym samym dotarły do mnie te słodkie kolczyki:


Również pięknie dziękuję :)

Jakby tego było mało mój blog został wyróżniony przez Panią Fusik z bloga:  Fusikowo 

Serdecznie dziękuję :)

Oto zasady nominacji:

- nominowana osoba pokazuje nagrodę,
- dziękuje za nominacje,
- ujawnia 7 faktów o sobie,
- nominuje 7 blogów,
- informuje o nominacji blogi nominowane.

Tak więc zgodnie z nimi przedstawiam Wam 7 faktów o sobie :) :

- Jestem niepoprawną optymistką, urodzoną w czepku i różowych okularach.
- Uwielbiam kawę, ciężko jest mi znieść poranek bez kubka kawy.
- Jestem bardzo niska, mam zaledwie 154cm, więc szycie ciuchów na miarę dużo mi ułatwia :)
- Mam bardzo małą stopę rozm. 35 przez co znalezienie butów jest dla mnie udręką.
- Jak jestem zła uspokaja mnie słuchanie ciężkiego brzmienia :)
- Uwielbiam spać, jak słyszę budzik to mnie krew zalewa.
- Jestem straszną bałaganiarą, mimo szczerych chęci nie potrafię utrzymać porządku.

Co nie co już o mnie wiecie :D

A oto blogi na które lubię zaglądać i które nominuję :) (niestety mogłam wybrać tylko7) kolejność przypadkowa:

- Szycioteka
- Lolajoo
- Paulinaablog
- Tiulove
Vivi4n handmade
- Takie tam szycie
- Papierowe cudawianki


Za wszystkie nagrody i wyróżnienia jeszcze raz serdecznie dziękuję! :) 

Przypominam również o moim CANDY na które serdecznie zapraszam :)

xoxo
Vayle


14 komentarzy:

  1. a wlasnie mialam pytac czy kolczyki doszly ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszły, doszły :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróznienia i dziękuję za wyróżnienie da mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Bardzo, ale to bardzo dziękuję - to naprawdę strasznie miłe, zwłaszcza że piszę rzadziuchno :) :) :)
    Ależ mi dałaś kopa do działania:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Cię zmotywowałam do działania :D Może i rzadziuchno piszesz, ale bardzo fajnie :)

      Usuń
  4. Cieszę się że paczuszka dotarła :) dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dużo szczęścia do Ciebie trafiło! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie:). Widziałam to już kilka dni temu, a dopiero dzisiaj piszę. Na poprzednim blogu trochę brałam udział w zabawach, wyróżnieniach, ale robiłam to niesystematycznie. Teraz postanowiłam, że za wszystkie wyróżnienia dziękuję, ale nie przekazuję je dalej. Nie chcę o jednym wyróżnieniu pisać, a o innym już nie. Najważniejszy powód to brak czasu, a także dzieci, które tylko, gdy siądę do komputera krzyczą "bajki" (nie mamy telewizora). Jeszcze raz dziękuję i bardzo mi jest miło, że podoba Ci się mój blog. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bardzo dziękuje za wyróżnienie, zapisałam sobie sprawe na liście w notesiku i w końcu do tego punktu doszłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)