14 lutego 2014

WYNIKI szybkiej rozdajki ;)

Witajcie w tym pięknym, miłosnym dniu! :) 


źródło


Zgodnie z obietnicą publikuję dziś wyniki szybiego i malutkiego candy, w którym mogliście wygrać dwa igielniki :)






Każdy z Wam mógł zgarnąć dwa głosy biorąc udział na blogu i na facebook'u.


Igielnik na rękę wybrali:

- FirANNA x2
- An Ar
- negatyfffka
- Magdalena Mysłowska



A igielnik na maszynę preferują:

- AJ x2
- Anna Michniewicz
- Aleksandra Żakowicz
- Firanomania
- Sabi Sabi
- Magdalena Mysłowska - Madziu nie napisałaś mi jaki wybierasz, ale że wzięłaś udział na obu portalach to rozdzieliłam Twoje dwa głosy na dwa igielniki, mam nadzieję że nie masz mi tego za złe, ale nie chciałam wybierać jednego za Ciebie.



Konkurs był szybki, więc i wyniki będą szybko :)

Do losowania użyłam TEJ stronki 


Igielnik na rękę wygrywa:



Serdecznie gratuluję!



Igielnik na maszynę wygrywa:



Również serdecznie gratuluję!


Kochane czekam na kontakt mailowy w sprawie wysyłki :*

Każdemu bardzo, bardzo dziękuję za udział w zabawie i proszę nie martwcie się, bo już w głowie szykuję kolejne niespodzianki! :)


xoxo
Vayle

14 komentarzy:

  1. Nic to, będę próbować dalej :D
    Pozdrawiam, A. Michniewicz

    http://handmade-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka postawa mi się podoba! :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Buuuu znowu mi sie nie udalo :-( Gratuluje szczesliwcom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem się uda :)

      Usuń
  3. AAAAAA :D Jak cudownie! Nawet nie wiesz kochana jak bardzo mi się przyda ten igielnik! :D
    Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Gratuluję wygranej! :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!:) Szkoda że mi się nie udało...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ serduszkowo :) Gratuluję wygranym! PS Bardzo odważny ten Twój nowy baner, fajnie tu pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Cieszę się, że się wpasował ;)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)