14 września 2013

Kwiecista bluzka dla mamy :)

English:

Because of my mom's birthday I've decided to sew for her a blouse :) We spoke about pattern and color. Since she wish a blouse with a pouring decolletage and I don't have that kind of pattern I had to improvise. What came out of it? Check it out. My mom lives in Ireland and I don't have mannequin so I'm showing this blouse on me. I've got smaller size so it's hanging on me, but the concept is shown ;)



Polish:

Z okazji urodzin mojej mamy postanowiłam jej uszyć bluzkę :) Dogadałam się do wzoru i koloru. Jako, że zażyczyła sobie bluzkę z lejącym dekoltem, a ja nie miałam takiego wykroju to musiałam improwizować. Co z tego wyszło? Sami się przekonajcie. Mama mieszka w Irlandii, a ja nie mam manekina, więc pokazuję bluzkę na sobie. Noszę o rozmiar mniej więc troszkę wisi na mnie, ale założenie widać ;)


 

I hope You like it :)

Mam nadzieję że się podoba :)

xoxo
Vayle

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bluzka, świetnie wygląda ten dekolt woda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Bałam się że nie wyjdzie tak jak powinien, ponieważ musiałam wykrój na dekolt zmodyfikować, ale jestem zadowolona z efektu :)

      Usuń
  2. Chyba się udało. Kolory piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak :D Paczka jeszcze nie doszła, zobaczymy czy się spodoba ;) Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  3. Rewelacja:) Bardzo podoba mi się efekt wody:) Zawsze chciałam mieć taką bluzkę, ale jak łatwo się domyślić to nadal moje marzenie:) Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Myślę, że będę jeszcze raz szyła tą bluzeczkę, tym razem dla siebie, więc jeśli będzie Pani chciała to z chęcią wstawię tutorial jak ją uszyć krok po kroku :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)