28 lutego 2014

Ohy i ahy od Was

Witajcie! Dziś miał być post o czarno-białych choinkach, ale w chorobie niezbyt ładnie się prezentuje, więc ze zdjęć nici.

W zamian za to wystawię coś co miałam zamieścić już dawno temu czyli moje podziękowania za Wasze wyróżnienia :)


źródło


W ostatnim czasie dostałam od Was aż 3 wyróżnienia i ogromnie Wam za nie dziękuje.


Od Szycie i nie tylko - 11 pytań



Od Colly Ann - 7 faktów o sobie



I od Świat Moni - 11 pytań




Pozwólcie proszę, że na te pytania na które już odpowiadałam odeślę Was TU :)
A na resztę oczywiście odpowiem :)


Jaki jest Twój ulubiony kolor? - Fioletowy

Jakiej muzyki lubisz słuchać najbardziej? - Rock/Metal

Twoja ulubiona część garderoby to... - Spódniczka

Ulubiony utwór muzyczny. - Co chwilę się zmienia ;)

Twoją ulubioną porą roku jest... i dlaczego? - Lato bo uwielbiam ciepło :)

Ulubiony szkolny przedmiot. - Plastyka

Twoja filmowa propozycja na długie zimowe wieczory to? - Pulp fiction

Piszę, bo…. - sprawia mi to przyjemność.

Lubię…. - snuć plany na przyszłość. 

Kocham… - mojego chłopaka.

Marzę o… - własnej firmie.

Zjadłabym… - w tym momencie kurczaka :D.

Wyjechałabym…. - zwiedzić cały świat

Najbardziej lubię wykonywać… - pracę jak jestem sama.

Jestem dumna… - że tyle osób mnie jest ze mną na blogu.

Jestem… - zapominalską optymistką

14 lutego będę… - to już po terminie :D

Myślę o….. - wszystkim i niczym ;)




Jeśli chodzi o fakty o mnie to już ich spoooro wymieniłam, ale może jeszcze coś wymyślę ;) No więc...

  1. Uwielbiam czytać Wasze komentarze :).
  2. Szybko przywiązuję się do ludzi, rzeczy i miejsc.
  3. Okropnie często się spóźniam.
  4. Uwielbiam zwiedzać nowe miejsca.
  5. Nie potrafię patrzeć na krzywdę innych.
  6. Jestem mało asertywna.
  7. Lubię pomagać.


No, udało się :)

Jeśli chodzi o dalsze nominacje to musiałabym chyba ze 3/4 jak nie całą moją listę blogów obserwowanych przepisać ;) Bardzo lubię czytać Wasze blogi i jak tylko mam czas to wszystkie je odwiedzam :)



Ogromnie dziękuję Wam za wyróżnienia! Jestem na prawdę przeszczęśliwa, że podoba Wam się to co robię tu na blogu. Każde Wasze miłe słowo sprawia mi wielką radość i motywuje mnie do dalszej pracy. Uwielbiam Was! :)



4 komentarze:

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)