5 marca 2014

Notki spersonalizowane

English:

Hi! In my last tutorial I used photos from making something else, and thats what I wanna to show You today :) It's a  notebook cover. It's not perfect but so I'm I :) Take a look.


Polish:

Witajcie :) Przy ostatnim tutorialu zabrakło mi kilku zdjęć, więc musiałam je dobrać z tworzenia innej rzeczy i właśnie ten przedmiot chciałabym Wam dziś pokazać :) Co to takiego? Pewnie większość z Was się już domyśla, oczywiście okładka na notes.

Nie jest doskonała, ale to dobrze bo ja też nie jestem, więc idealnie do siebie pasujemy ;)


Miałam ją zrobić już jakiś czas temu, ale nigdy nie mogłam znaleźć na to czasu. W końcu potrzebowałam zdjęć do tuta, więc się zmobilizowałam i powstało coś takiego:



Szyta okładka na notes handmade, diy



Szyta okładka na notes handmade, diy




Szyta okładka na notes handmade, diy





Szyta okładka na notes handmade, diy




Pierwszą stronę musiałam zrobić otwieraną, ponieważ wewnątrz mam karteczki, więc dostęp musi być :)


Szyta okładka na notes handmade, diy



Szyta okładka na notes handmade, diy



Z tyłu jest miejsce na długopis, więc powstała dziurka na gumkę :)


Szyta okładka na notes handmade, diy



Szyta okładka na notes handmade, diy



Sporo ulepszeń musiałam do okładki dołożyć, ale była niezbędna bo notes dostałam z urzędu pracy i bez okładki zbyt estetycznie się nie prezentuje ;) Sami zobaczcie:


Szyta okładka na notes handmade, diy




W środek dałam ocieplinę, więc jest mięciutki, a jego kolory nastrajają mnie pozytywnie do działania :)





A tak btw to jak Wam się podoba nowy look mojego bloga? Chciałam żeby było przejrzyście, schludnie i żeby do mnie pasowało :) Udało się?



18 komentarzy:

  1. Super! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szata graficzna bardzo mi się podoba :) Logo i kobietka pochylająca się nad maszyną - super! Oprawa zeszytu też ciekawa i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Clap!Clap!Clap! so cute & creative!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja ostatnio szyłam etui na książeczkę zdrowia synka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czemu jej jeszcze nie widziałam? :D Dziękuję!

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I piękny, i patchworkowy :-) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat patchworkowa jest tylko tkanina, ale dziękuję :D

      Usuń
  7. Nikt nie jest doskonały,ja też;))
    Okładka jest super i fajnie,że jest wymienna,bo ją nawet wyprać można jak się ubabra od częstego korzystania z notesu.
    Super pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a często z niego korzystam :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  8. Wgląd bloga i okładka - wszystko pięknie do Ciebie pasuje. Ten blog w ogóle sprawia, że wchodzi się w całkowicie Twój świat, a to chyba najważniejsze :D Bardzo sprytna i funkcjonalna ta okładka - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za te miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)