16 marca 2014

Bo nocą się... dobrze wygląda?


English:

Hi! Today I will show You not something that I sew but something that I draw! :) These are sleepwear sketches which I'm taking to Poznań for a job interview! I've got proposition to become a sleepwear designer! I's so cool, I'm very excited :) I will tell You everything when I will be back, for now take a look to my projects, which one do You like the most? :)


Polish:

Witajcie :) Dziś nie pokażę Wam nic szyciowego, ponieważ ostatnio u mnie bardziej projektowo ;) To wszystko za sprawą baaardzo ważnego wyjazdu.



Kochani za moment wybieram się do Poznania w celu zaprezentowania swoich projektów. Jadę na tydzień czasu do zakładu, który złożył mi propozycję nie do odrzucenia! Po odbyciu stażu miałabym rozpocząć pracę w poznańskiej firmie na stanowisku projektantki odzieży nocnej! :) Jak to usłyszałam to mnie zamurowało!



Dowiedziałam się o tym już kilka miesięcy temu, ale nie chciałam chwalić dnia przed zachodem ;) Teraz jak już wszystko zaczyna dziać się na prawdę, postanowiłam podzielić się tą wiadomością z Wami :)



Jakiś czas temu dostałam telefon, że będę miała za zadanie zaprojektować koszulę nocną i piżamę z dostępnych w firmie materiałów. Ustaliłyśmy że na spotkanie mam przywieźć 10 projektów z czego do dwóch wybranych będę musiała zrobić wykroje i je uszyć.



Miało być oryginalnie, a reszta była dowolna, mam nadzieję że mi się udało. Opowiem Wam wszystko jak wrócę, a teraz zobaczcie co takiego stworzyłam.


Ostrzegam! Od kilku lat nie miałam ołówka w ręku, więc nie mam się za bardzo czym pochwalić, zdecydowanie muszę poćwiczyć rysunek żurnalowy ;)







5 projektów koszuli nocnej:


szkic, projekt koszuli nocnej



szkic, projekt koszuli nocnej



szkic, projekt koszuli nocnej



szkic, projekt koszuli nocnej



szkic, projekt koszuli nocnej



Niektóre wyszły bardziej jak sukienki, ale mam nadzieję że któraś się spodoba :)

5 projektów piżamy:  

 

szkic, projekt piżamy



szkic, projekt piżamy



szkic, projekt piżamy



szkic, projekt piżamy



szkic, projekt piżamy




Które dwa byście wybrali? Bo moimi faworytami są  koszula nocna nr 3 i piżama nr 4. ;) 

Trzymajcie za mnie kciuki!


15 komentarzy:

  1. Dla mnie 5 i 5, ale ja zmarzluchem jestem, to muszą być rękawki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z falbaniastymi spodenkami jest super ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ołówka w ręce nie miałaś- kłamczucha!!!! Świetnie to wszystko wygląda! Przy okazji zapraszam na swoje pierwsze candy------> http://negatyfffka.blogspot.com/2014/03/candy-u-negatyfffki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocno zaciskam kciuki!!! Super projekty!

    OdpowiedzUsuń
  5. To się będzie działo :) Powodzenia!
    A gdybym miała wybierać to zdecydowanie koszula nr 3 i pidżama też nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba nr 1 :D

    ~Werka

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje typy to 3 i 3, nie lubię ciasnych gumek w piżamach, bo mnie ciśnie w żołądek i czasem budzę się w nocy z mdłościami... Gratulacje! Osobiście zawsze chciałam pracować i mieszkać w Poznaniu, więc trochę Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie z koszul nr 4 (krótka z łódkowym dekoltem na szyi) , a z piżam nr 1 (spodenki z falbankami i te falbanki opuszczone na ramionach przy koszulce)! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piżama 4!!! <3 Jest super urocza! Sama co prawda bym wolała ciepłą opcję z wbudowanymi skarpetami, ale to już nie byłoby nic ładnego;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1, 2 i ostatnie to moje typy! Gratuluję! Trzymam kciuki! I może Cię wypatrzę w Poznaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rysunki wyglądają super :D Trzymam kciuki za sukcesy w nowej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki i powodzenia:)
    moi faworyci to 4i 3
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę powodzenia:) 1 i 3 bardzo w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!! Zazdroszczę takiej możliwości, a projekty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)