22 marca 2014

Marynarz na wiosenny konkurs

English:

Hi! I'm still in Poznań so I will not tell You what's up with my job as a designer but I will show You something that I've made for a Spring contest. Unfortunately  only people which live in Poland can take participating but don't worry in few days/weeks I will organize something ;).


Polish:

Witajcie! Jestem jeszcze w Poznaniu, więc nie zdradzę Wam co wyszło z moimi projektami, zrobię to jak tylko wrócę do domku. Teraz chciałabym Was zaprosić na konkurs, w którym jestem sponsorem.


http://vaylebyme.blogspot.com/2014/03/wiosenny-konkurs.html


Nagrodą którą funduję jest zrobiony przeze mnie naszyjnik w stylu marynarskim. Mój pierwszy własnoręcznie zrobiony. Jak Wam się podoba?






Użyłam do niego dwóch rodzajów łańcuszka w kolorze srebra i 3 sznurków woskowanych splecionych w warkocz. Całość zdobi kotwica i kilka gwiazdek. Długość naszyjnika wynosi 52cm. 




















Jeśli ktoś jest zainteresowany udziałem w konkursie to zapraszam po szczegóły jeszcze dziś na stronę organizatora czyli Magdy z bloga M jak Magda. Do wygrania jest mnóstwo świetnych nagród, a zwycięzców aż kilkunastu! więc polecam bo jest o co walczyć :)


8 komentarzy:

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)