26 marca 2014

Pojechała i wróciła


English:

Hi! As You already know I spent last week in Poznań, talking about my job as a designer. My future boss was really pleased with my projects. She picked three and asked me to draw it in color and with a nightdress as a set. Check out what came out of it :)


Polish:

Witajcie kochani! Trochę mnie nie było, załatwiałam ważne sprawy i dziś Wam o nich napiszę ;)


Jak już pewnie większość z Was wie z wcześniejszego posta, ostatni tydzień spędziłam w Poznaniu na rozmowach w sprawie pracy. Chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie kciuki, bo poskutkowały!


Moja przyszła szefowa była bardzo zadowolona z projektów. Myślałam że wybierze jedną piżamę i jedną koszulę, a się okazało że wybrała 3 projekty z czego każdy podwoiła! Tzn. miałam do nich dorysować koszulę do kompletu, poszerzyć gdzieniegdzie i wszystko pokazać w kolorach wybranych przez nas materiałów.


Nie byłam na to przygotowana i nie zabrałam ze sobą żadnych kredek, ale moja przyjaciółka znalazła czerwoną i niebieską, więc jakoś podołałam :) Co prawda wszystko było robione na szybko, a do tego miałam tylko papier do szkicowania, a na takim źle się koloruje, ale ważne że szefostwo zadowolone :)



Sami spójrzcie co z tego wyszło:
















Kilka uwag było, ale wcale mnie to nie dziwi, w końcu nigdy piżam nie projektowałam, ale dzięki nim już wiem mniej więcej jakich projektów ode mnie oczekuje. Dowiedziałam się też, że najprawdopodobniej będę projektantką i konstruktorką w jednym :)


Wyjazd bardzo udany, bo nie dość że dogadałam się w sprawie pracy to spędziłam super chwile z poznańskimi znajomymi i moją BF :) Szkoda tylko, że nie załapałam się na spotkanie Poznańskiej Grupy Szyciowej, ale skoro od jesieni zawieje mnie do Poznania to będę miała jeszcze sporo okazji :)




Btw. jak wyjeżdżałam było Was 99, a po tygodniu już 102!  
Witam wszystkich nowych obserwatorów :)
Jest mi niezmiernie miło, że ze mną zostajecie na dłużej, dziękuję Wam bardzo :*


Zgodnie z zapowiedzią na moim fanpage'u miała być niespodzianka przy setnej osobie, ale z racji tego że nie było mnie wtedy w sieci, będzie niespodzianka przy 103 :) Mam nadzieję że już niedługo, a na razie przypominam Wam o konkursie wiosennym, w którym będzie aż 13-stu wygranych! :)



19 komentarzy:

  1. 1 projekt jest super, bardzo podobają mi się te kropki i wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też się ten komplet podoba najbardziej :)

      Usuń
  2. Szkoda, że mój faworyt z poprzedniego posta nie załapał się na rysunek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się załapie, bo wszystkie zostały w zakładzie i czekają na swoją chwilę :)

      Usuń
  3. Super!!! Bardzo się cieszę! Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje projektantko!!! Bo już można tak mówić, tak? :))) Masz prawdziwy talent. Pracuj nad nim wytrwale, a zobaczysz, że się opłaci :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Muszę się skupić na rozwijaniu umiejętności, bo trochę to zaniedbałam ;)

      Usuń
  5. O rety! Gratuluję! I przyznam, że ani przez chwilę nie wątpiłam, że wrócisz właśnie z takimi wieściami! A jak już osiądziesz w Poznaniu, to nie tylko spotkanie zorganizujemy! Oczywiście na Twoją cześć! Projektantko! Konstruktorko! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję! Normalnie się zaczerwieniłam przed komputerem :D Ten wyjazd i Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  6. Te pierwsze projekty w kropki wyglądają fantastycznie - podziwiam zaradność :D
    No i nie wiem czy wcześniej pisałam, ale gratulacje z tytułu na prawdę fajnej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastico!! Gdzie i kiedy można będzie nabyć takie piżamki? I serdecznie gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Planowany początek współpracy na jesień, o wszystkim będę Was na bieżąco informować :)

      Usuń
  8. Witam jestem Klara ,
    niezwykle przyjemnie przegląda się twoje teksty, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz, a obecnie pozdrawiam i proponuję wejść na moją strone internetową

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)