10 września 2013

Fiolet fioletowi nie równy - Sew Along

Miał być purpurowy a jest indygo. No cóż jako że ubóstwiam fioletowy (co zresztą widać :P), nie pogardzę żadnym odcieniem, choć niesmak po oczekiwaniu na ten wybrany i rozczarowaniu się zostaje. O co chodzi? O mój nowy nabytek, wełnę na wymarzony płaszczyk. Zbierałam się na uszycie już bardzo długo, ale nigdy się nie zebrałam, aż do teraz. Niedawno odkryłam coś pięknego, a mianowicie Sew Along! Nie wiedziałam, że takie akcje mają miejsce, a są na prawdę bardzo motywujące. Dzięki temu, że się zapisałam do tego cudeńka, mam jakąś taką wewnętrzną motywację, żeby rzeczywiście uszyć to co chcę na czas. Co to jest Sew Along? To taka fajna akcja podczas której osoby z całej Polski w swoich domach, zakładach itp. szyją tą samą rzecz (każdy sam sobie wybiera krój i materiały) i robią to w określonym czasie. W tym miesiącu tym projektem jest płaszczyk. Los chciał, że akurat teraz na to trafiłam, więc wzięłam się w garść, znalazłam wykrój, znalazłam materiał i teraz co? Teraz czekam, bo jeszcze burda mi nie doszła ;( ale materiał odebrałam dzisiaj. Pierwszą reakcją było rozczarowanie, bo miał być inny, ale to jest właśnie urok zakupów przez internet, widzisz tylko zdjęcie i w tym wypadku nie oddawało rzeczywistego koloru. Później jednak przekonałam się do niego, tym bardziej że jest super mięciutki i przyjemny w dotyku, czego się nie spodziewałam po 100% wełnie. Podszewka miała być ciemno śliwkowa, jest granat, no cóż, nie będzie jej widać. Tylko watolina jest taka jak być powinna ;) Poniżej kilka zdjęć jak się materiały prezentują i wykrój który wybrałam na mój tegoroczny płaszczyk :)


Moja przesyłka

 Wydaje mi się, że to flash jest przyczyną przekłamanych zdjęć, bo na moim aparacie też ten kolor wychodzi inny niż w rzeczywistości.
Tkaniny przy zbliżeniu tak się prezentują:


 
A oto wybrany przeze mnie wykrój :) :






Jutro idę na poszukiwania guzików i nici, mam nadzieję że burda też już dotrze i zabieram się za krojenie :)
Na bieżąco będę informować o postępach :)

xoxo
Vayle



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)