2 września 2013

No i się wyzbierałam

Tak się zbierałam i zbierałam żeby założyć bloga od dwóch tygodni...no i się wyzbierałam. Założyłam go żeby dzielić się z Wami swoimi wyrobami hand made, różnego rodzaju przeróbkami, tutorialami, swoimi i nie tylko i wszystkim innym związanym z rękodziełem. Dotychczas zajmowałam się tylko odzieżą, ale dzięki forum "szyjemy po godzinach" zainteresowałam się szyciem innych rzeczy typu torebki, poduszki, nawet zabawki (!) itp. Dopiero szukam materiałów żeby uszyć etui na telefon, już mam mnóstwo pomysłów na poduszki, narzuty itd. ale od czegoś trzeba zacząć :) Poniżej kilka moich dotychczasowych hand made'ów:









Przepraszam za jakość zdjęć, niestety aparat dostał w kość od podłogi i trzeba będzie zainwestować w nowy. Jutro wstawię więcej zdjęć, bo dzisiaj już powoli zasypiam :D. Tak więc zapraszam do odwiedzania bloga i komentowania. Myślę że dobrze będzie nam się razem żyło :)

xoxo
Vayle







2 komentarze:

  1. Witam serdecznie w blogowym światku
    Życzę powodzenia♥
    i obiecuję tu jeszcze do Ciebie zajrzeć ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie <3
      i gratuluję super bloga :) na pewno będę na nim gościć :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)