13 października 2013

Szyję-pomagam, zapraszam na konkurs :) - WYKRÓJ

Witajcie :) Dziś namawiam do pomagania :) Ostatnio dostałam maila z informacją o konkursie na lalkę, misia bądź innego pluszaka w sukni ślubnej. Nie było by w tym nic specjalnego gdyby nie fakt, że wszystkie uszyte maskotki  po zakończeniu głosowania trafiają na licytację, a dochód ze sprzedaży wspiera fundację  Ewy Błaszczyk „Akogo”. Długo się nie zastanawiając postanowiłam wziąć udział. Jako że nigdy nie szyłam lalki, ani nic co by maskotkę przypominało, będzie to dla mnie spore wyzwanie, ale czego się nie robi żeby pomagać :) Tak więc zapraszam wszystkich serdecznie do wzięcia udziału w tej akcji. Wczoraj przeszperałam internet w poszukiwaniu wykroju i znalazłam coś takiego:







Co prawda to jest aniołek, ale podoba mi się kształt ogólny :)
To i duuuużo więcej na profilu u tej Pani, a namiary dostałam od Pani Beaty Koc z bloga Pracownia rękodzieła, która tworzy przepiękne lalki :)
Zobaczymy co z tego wyjdzie, na razie jestem na etapie poszukiwań ;)

A Wy? Dołączycie się do akcji? :)


xoxo
Vayle


4 komentarze:

  1. No ja z największą chęcią wzięłabym udział,gdyby nie to,że ja i igła to dwa światy;)
    Może i nie szyłaś nigdy takich rzeczy,ale jesteś rewelacyjna w tym co robisz,więc taka lala to dla Ciebie pikuś;)
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) mam nadzieję że podołam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. totalnie nie mam talentu do szycia :P jedyne chuba co umiem to przyszycie guzika ale Tobie zycze powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W najbliższym czasie na pewno nie uda mi się usiąść do maszyny, ale do końca listopada może zdążę, mam szczerą nadzieję. Na wszelki wypadek zachomikuję sobie ten wykrój. :) Świetny blog, dużo dobrych pomysłów, bardzo chętnie będę do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)