18 listopada 2014

Na zimę rożek w sam raz!



Witajcie po kolejnej długiej przerwie ;) Nie będę Was po raz setny za to przepraszać, bo podejrzewać że jeszcze dwu i trzy setny też by był. Kompletnie się wciągnęła w wicie gniazdka i non stop kompletuję wyprawkę.


W międzyczasie miałam kilka miłych chwil z maszyną. Dziś o jednej z nich :)


Jakiś czas temu dostałam zlecenie na uszycie kocyków dla niemowlaków, później dwa kocyki przerobiły się w głowach mam na rożki i właśnie je Wam dziś pokażę :) A w zasadzie jeden z nich, bo są identyczne ;)







Oba uszyte są z tych samych materiałów. Na wierzchu bawełna w szare sówki, w środku włóknina silikonowa, a od spodu super miękkie minky. Pierwszy raz szyłam z tej dzianiny i mimo ciężkich początków i tych wszystkich farfocli lecących z niej, na pewno nie ostatni :)









Rożki ozdobiłam tasiemkami...





...i ometkowałam :)






Do zapięcia rożków użyłam najdelikatniejszych rzepów jakie kiedykolwiek widziałam. Przeznaczonych specjalnie dla niemowląt i dzieci rzepów firmy NOLLE.







Osobiście jestem nimi zachwycona. Zakochałam się w nich od pierwszego szycia. Nawet się nie spodziewałam, że istnieją tak delikatne rzepy. Wcześniej miałam kontakt tylko z tymi zwykłymi ;)


Ja swoje pozyskałam dzięki uprzejmości tej firmy, bo na razie dostępne są niestety tylko w kilku stacjonarnych pasmanteriach, ale z tego co mi wiadomo firma ma w planach otwarcie sklepu internetowego, do którego serdecznie zapraszam obecne i przyszłe mamy, bo na prawdę warto :) 


O tym kiedy będzie otwarty na pewno dowiecie się śledząc ich profil na facebooku :)


A tak rożki powędrowały do swoich właścicielek :)





Muszę Wam jeszcze pokazać kocyki, które uszyłam, poszewki, kurtkę, marynarkę, spódniczkę i kilka innych rzeczy. Mam coraz mniej siły, więc póki ją mam będę szyć, a jak już jej zabraknie to zabiorę się za pokazywanie wszystkiego :) Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) materiały klientki wybrały same ja je tylko uszyłam ;)

      Usuń
  2. Śliczne są :)
    Mam pytanko. Gdzie kupujesz opakowania na te rzeczy, które robisz na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kupuję w kwiaciarni celofan w większych kawałkach i w niego zawijam :)

      Usuń
  3. Świetne połączenie kolorów - takie nietypowe :) I do tego z jednym z moich ulubionych motywów :) Super!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dziewczyny mają gust :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo miło Ciebie 'widzieć'! Śliczne rożki - materiał w sówki jest przeuroczy! Jestem ciekawa pozostałych uszytek!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnes :* Mam nadzieję częściej się udzielać w blogosferze, bo trochę mi tego brakuje ;)

      Usuń
  5. śliczne połączenie kolorów, oj tak minky w dotyku jest cudownie miekkie ale te paprochy unoszące się po całym pokoju moga doprowadzić do bólu głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zakochałam się w tym minky od pierwszego dotyku :D

      Usuń
  6. doskonały efekt!!! pięknie wyszedł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)