Dzianinowo urodzinowo

English:
 
Hello :) Lately I'm busy with a coat for my cousin, but I have to find time for myself :) Because tomorrow I'll be 24 years old, I have to look nice, yet I'm counting that my love will take me for a surprise dinner :D Thankfully we have a spring weather outside so I don't have to wear too much :D Some time ago I got patterned jersey which fit perfectly to my new outfit. Pattern came from Burda 2/2013. I worked really hard to take pictures that would look somehow. My camera literally dies and I don't have money for new one ;( But something came out of it.

Polish:

Witajcie :) Aktualnie jestem bardzo zaaferowana szyciem płaszcza dla mojej kuzynki, ale chwilkę dla siebie trzeba znaleźć ;) Jako że jutro kończę całe 24 lata :D muszę jakoś wyglądać, w końcu liczę na jakąś kolację niespodziankę z moim Lubym ;) Na moje szczęście za oknami mamy pogodę wiosenną, więc nie trzeba się za bardzo okrywać. Jakiś czas temu dostałam kawałek wzorzystego jersey'u który idealnie się nadał na moją nową kreację :) Wykrój pochodzi z Burdy 2/2013. Straaasznie się namęczyłam, że zrobić zdjęcia, które "jakoś" będą wyglądały. Mój aparat dosłownie dogorywa, a na nowy dalej nie ma ;( Ale coś tam wyszło.





 


Marszczenia:

Zapinana po boku na zamek kryty:



Miały być zdjęcia w kapeluszu, ale mój mężczyzna gorzej sobie radzi z rozpracowywaniem tego aparatu, więc sama musiałam sobie klikać fotki. Żeby jednak jego wysiłki nie poszły na marne jedno zdjęcie w kapeluszu będzie ;)



A teraz małe porównanie z oryginałem:



A jak Wy ocenianie, nada się na kolację urodzinową? :)
W ten weekend będę miała dla Was małą niespodziankę, więc wypatrujcie nowego posta!


xoxo
Vayle


15 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka - idealna na romantyczną kolację :)
    Wszystkiego naj, naj, najlepszego z okazji urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka fajna- ja mam zamiar przerobić ten wykrój, ale na co nie powiem:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z chęcią zobaczę co wyszło z Twojej przeróbki :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !!! a sukienka śliczna i wyglądasz w niej zabójczo :-) zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta sukienka:) I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, trochę spóźnione te życzenia, ale mam nadzieję, ze Ci się spełnią :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Nieważne że spóźnione, ważne że szczere :) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego w nowym roku życia - wszak na Dzień Urodzin nie zdążyłam, więc życzenia są na nowo rozpoczęty:) A sukienka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba krój i nienaganne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis