26 października 2013

Needlebook - Igielnik - niezbędnik :)

English:

Hello:) This post is an ending of october Sew Along. For this months action girls choose Needlebook. A little necessary thing that every tailor should have :) Compared to september choice - sew a coat - this project was definitely easier and it took me only one evening to make it :) I'm really pleased of effect and confident that it's not the last needlebook I sew. Btw. I'm already cutting next one :D Off course my needlebook have to be with dots :D

Polish:

Witajcie :) Dzisiejszy post jest zakończeniem październikowego Sew Along, a zarazem wstępem do mojego kolejnego postu - niespodzianki, którego zgodnie z obietnicą zamieszczę jeszcze w ten weekend :). Na październikową akcję szyciową dziewczyny wybrały książeczkę na igły, popularną w Stanach pod nazwą "Needlebook". Taki mały niezbędnik krawcowej :). W porównaniu do wyboru wrześniowego - szycie płaszcza - ten projekt był zdecydowanie łatwiejszy, a wykonanie zajęło mi jeden wieczór :) Jestem baaardzo zadowolona z efektów, już wiem że to nie ostatni igielnik jaki uszyłam, a w zasadzie następny się już kroi :D Oczywiście w moim igielniku nie mogło zabraknąć groszków :D Oto i on:

:)
Przód:


Tył:
I środek :)
 

Jak Wam się podoba?




W następnym poście przygotowałam dla Was niespodziankę związaną właśnie z tym igielnikiem :)
Tak więc serdecznie zapraszam do zaglądania na bloga :)

BTW. Czy Wy też nie widzicie obserwatorów? Mam z tym problem od kilku dni :/ na żadnym blogu ich nie widzę, tylko puste miejsca.

xoxo
Vayle


12 komentarzy:

  1. Świetny ten przybornik,myślę,żeby podobny zrobić na prezencik dla pewnej osóbki,miałaby ładne i praktyczne takie coś......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam :) Super się szyje :) Ja już drugi zrobiłam :D

      Usuń
  2. igielnik super, też musze sobie podobny sprawić :-) ps ja widzę obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Zapraszam jutro na bloga, może się obejdzie bez szycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest naprawdę piękny :) super dopracowałaś okładkę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)