15 czerwca 2014

Przerobić można wszystko - inspiracje DIY


English:

Hi! Today I wanna show You that the only thing that restricts us is our imagination. You can do everything using old stuff that You don't need any more. Just look at the ideas below and get inspired!



Polish:

Hola! Dziś post z nutką inspiracji, bo ze wszystkiego zrobisz coś pięknego!


Moda na diy dalej trwa i końca jej nie widać. Internet aż się zalewa od różnorakich pomysłów z przeróbkami nie tylko odzieży, ale masy innych przedmiotów, które na pierwszy rzut oka wydają się bezużyteczne.


Dziś postanowiłam pokazać Wam, że przerobić można dosłownie wszytko! Wystarczy trochę czasu, pomysłu i szczypta dobrych chęci ;)


Ciekawe który pomysł spodoba Wam się najbardziej ;)


Oto kilka przykładów na to, że twórczość nie zna granic:



Stojak na biżuterię z tarki.





Albo z butelek plastikowych.




A może wieszaki na biżuterię z kamieni.




Pudełeczka z rolek po papierze.





Albo kwiatki na ścianę.




Wąż z krawata.





Zegar z koła od roweru.





Klosz z butelki i papieru (ew. materiału)





Bukiet róż z liści.





Ramka ze spinaczy.





A także z paletek ;)





Napis z zapałek.






Klosz ze starych serwetek.




Podkładki z korków od wina.





Kołnierzyk zdobiony płytami.





Żyrandol z hula hop i lampek.




Wieszaki na szczoteczki z korków od butelek.





Uchwyt z piłeczki tenisowej.





Wszystkie zdjęcia znalazłam przeszukując Pinterest i stamtąd je również skopiowałam, nie są one moją własnością.



Jeśli interesują Was przeróbki starej/za dużej/ za małej/zniszczonej itp. odzieży to zapraszam serdecznie do SPISU, może ktoś chce dodać do niego swój pomysł?


Mam nadzieję, że niektóre Was zainspirują i sami postanowicie spróbować swoich sił, wtedy koniecznie się tym pochwalcie! :)


BTW. Czekam na dalsze opinie o sklepach internetowych, w których sprzedajecie swoje rękodzieło. Który byście mi polecili, a który odradzili? 
Dziękuję tym, którzy już mi na to pytanie odpowiedzieli przy okazji poprzedniego posta :*



14 komentarzy:

  1. Jak widać, granic fantazji i pomysłowości... nie ma.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo tego, niektóre już widziałam wcześniej, ale niezaprzeczalnie rządzą kwiatki na ścianie i zegar z koła od roweru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tarka jest super, właśnie się zaczęłam zastanawiać czy aby na pewno potrzebuję tej co mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegar - koło skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ! Jak widać, ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, bardzo ciekawe pomysły DIY, szczególnie podoba mi się rowerowy zegar i podkładki z korków, piłkę na klucze już kiedyś widziałam i też bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły!!! Przy okazji zapraszam do siebie na rocznicowe candy-----> http://negatyfffka.blogspot.com/2014/06/lakierowe-szalenstwo-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaaaaaaaaaaaaaaa jakie zmiany na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ludzie to jednak mają pomysły! super! A ja wpadłam z zaproszeniem na candy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/06/candy-marzenie-o-japonii.html . Ania ps. pięknieje i pięknieje ten Twój blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne pomysły!!! Bardzo podobają mi się wieszaki na biżuterię, chociaż ten z kamieni wygląda na taki, co budzi znienacka w środku nocy ;-)

    Jeśli chodzi o sklep internetowy to polecam Etsy: klientami będą ludzie z całego świata! Jedyny warunek - musisz opanować sztukę dobierania słów kluczowych, żeby wybić się wśród konkurencji. Publika jest jż zgromadzona w jednym miejscu i wyselekcjonowana.
    Służę pomocą w razie czego. Zapraszam też do przeczytania mojego przedostatniego wpisu na blogu!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)