17 sierpnia 2014

Wróciłam i mam WAŻNE wieści :)




Witajcie! Powrót do blogosfery zajął mi trochę czasu. Byłam w szpitalu, później miałam nakaz oszczędzającego trybu życia i w sumie dalej mam, ale już nie taki restrykcyjny jak wcześniej.


W końcu mogę wrócić do szycia i porobić zdjęcia wszystkiemu co wyszło spod mojej igły jeszcze przed tą całą sytuacją.


Zanim jednak zacznę się obfotografowywać w tych wszystkich niektórych już za ciasnych ciuszkach muszę Wam przekazać coś bardzo ważnego...


Powód dla którego musiałam się odciąć na jakiś czas od blogowania...


JESTEM W CIĄŻY !





To już początek czwartego miesiąca :)


Mam zakaz zbyt długiego siedzenia przy maszynie, więc trochę mniej uszytków będę Wam pokazywać, ale najważniejsze że w ogóle mogę :)


Przez prawie miesiąc musiałam bardzo się oszczędzać, byłam w szpitalu ze względu na małe komplikacje, ale teraz na szczęście mogę odetchnąć, bo ten najniebezpieczniejszy okres już za mną, a mały bąbel ma już ponad 8 cm! :)


Teraz będę musiała trochę zmienić swoją garderobę, z której wysypują się obcisłe fatałaszki, ale czego się nie robi dla takiego małego bąbelka :)


Tak więc przepraszam, że nie dawałam znaków życia i nic nowego tu nie dodawałam, ale jak widzicie powód rośnie z każdym dniem :D Od teraz obiecuję wziąć się w garść i na nowo ożywić kontakt z Wami :) 



This entry was posted in

24 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie :) Życzę duuuużo zdrowia dla Ciebie i maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niusy, wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ♥♥♥ Dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :-) oszczędzaj się :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie :) Uważajcie na siebie :) I dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!! No to teraz będziesz miała podwójny zapał do szycia ;-) Mam nadzieję, że komplikacji więcej nie będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!! :D Świetne wieści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuję tego Malutkiego Szczęścia :) Zdrowia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!! uważaj na siebie i bąbelka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne wieści! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) rośnijcie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje :) wielkie gratulacje :) u mnie 14 tydzień więc podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Olu :) Wszystkiego najlepszego życzę dla Ciebie i dla maluszka :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne to wieści, szczerze gratuluję, niech bąbelek rozwija się prawidłowo i pozwala mamie czasem zasiąść do maszyny ot choćby po to aby wyczarować coś uroczego dla nowego członka rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for spending your valuable time in delivering the most valuable content here.I loved the way you write and suggest my friends too for getting aware of your blogs.
    Pawn Shops in Alabama
    Pawn Brokers
    Pawn Loans
    Pawn Loans in Alabama
    Pawn Shops near me

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)