24 stycznia 2014

Mam i ja :)

English:

Hi! I will show You something that is in use for a long time. My needlebook! :) It's almost the same as THIS ;) I forgot to show You those photos and I have few pictures how I was making it so if You wanna know please tell me :) I will do tutorial for You :)


Polish:

Witajcie! Pokażę Wam coś co już długo jest w użytku, ale pokazać kiedyś trzeba. Mój igielnik! :) Jest prawie identyczny jak TEN, który był do wygrania, ale ktoś kiedyś powiedział, że prawie robi wielką różnicę ;) Uszyłam go dzień po tym jak powstał tamten i nawet robiłam zdjęcia jak powstawał, ale zapomniałam Wam pokazać ;)
A oto on:


















Igielnik powstał z tkanin uwolnionych :)


Chcielibyście zobaczyć jak uszyć taką książeczkę?

xoxo
Vayle

12 komentarzy:

  1. Jest śliczny;)Podoba mi się jego forma i cukiereczkowe kolory.
    Muszę się wreszcie zebrać i spróbować coś uszyć,a nie tylko podszyć;)
    Pozdrówki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje igielniki są śliczne i szyte, a nie podszywane ;)

      Usuń
  2. Fajnie to wygląda :) Ciekawe czy dałoby się zrobić więcej stron np. z arkuszy filcu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że bez problemu, tylko trzeba by dać środek szerszy żeby się zmieściły ;) Te moje są właśnie z filcu :)

      Usuń
    2. Aha, no widzisz. Ze zdjęć trudno stwierdzić jaki to materiał ;) Myślałam, że są z polaru.

      Usuń
  3. Ale uroczy:) Pewnie, że chciałabym zobaczyć jak takie cudo zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie niedługo pojawi się też tutorial :)

      Usuń
  4. Pięknie się prezentuje :) Ja jeszcze nie mam igielnika...może kiedyś uszyję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam :) Szyje się szybko i łatwo, a ile frajdy! :)

      Usuń
  5. Brawo za uratowanie skrawków tkanin ;-) Igielnik wyszedł piękny. Tutorial na niego jest dobrym pomysłem, bo z pewnością ktoś skusi się na podobny.

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak uratować życie tkaninie :D Dziękuję! :)

      Usuń
  6. Bardzo chciałam wygrać igielnik w Twoim candy, więc skoro się nie udało, to z ogromną przyjemnością zobaczę jak się tworzy takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :)